Top 10 článků na blogu Acomware roku 2020

Rok 2020 přinesl řadu témat, které rezonovaly marketingovým trhem. Zavzpomínejte si s námi a přečtěte si výběr toho nejlepšího, co vyšlo na našem blogu v loňském roce.

Formáty reklam na Facebooku (1. díl): Single Ads, Stories Ads a Carousel Ads (Pavel Němeček)

Největší popularitu si u vás získal článek s přehledem 3 základních formátů Facebook reklam. Pokud z inzerce chcete vytěžit maximum, vyplatí se dodržovat pravidla inzerce a znát best practices při výběru obrázků a textů.

16 expertů odpovídá, jak koronavirus ovlivnil tržby v české e-commerce (Patrik Gajdoš)

Pokud bychom vybrali jediné téma, které jasně rezonovalo rokem 2020, byl to určitě koronavirus. Zásadně ovlivnil nákupní chování a tím i e-commerce. Jak se první vlna podepsala na jejích tržbách?

Těžké časy začaly i e-shopům. Došlo k propadům výdajů do výkonnostní reklamy o 42 % (David Vurma)

Koronavirus a nařízení vlády se dotkly i výkonnostní reklamy. V březnu došlo k výraznému snížení výdajů do PPC kampaní napříč segmenty. Dařilo se pouze několika výjimkám.

Share of Search. Nová brandová metrika, která hýbe marketingovým světem (Denisa Brossová)

Share of Search mnozí z marketingového trhu vnímají jako novou nejdůležitější brandovou metriku. Měla by firmám signalizovat, jak si jejich značka stojí na trhu ve srovnání s konkurencí. V článku jsme ukázali, jak k ní přistupovat.

Náš CSS program zvýšil Tescomě imprese produktů v Google nákupech až o 50 % (Martin Darsa) 

CSS program vyvolal v PPC komunitě značný rozruch. U řady e-shopařů i specialistů budil nedůvěru, protože dlouho nebyla k dispozici žádná data pro český trh. Proto jsme jeho účinnost sami vyhodnotili a podělili se o výsledky.

Inzerujte o 20 % levněji než konkurence díky Google CSS programu (Ondřej Chvojka)

Kde se bere ona 20% sleva v Google nákupech? To jsme blíže popisovali v článku, který vysvětlil princip fungování CSS programů. Odpovídal i na jiné z častých dotazů, které nám od klientů chodily.

3 realistické strategie, které zvýší hodnotu vašich zákazníků (Štěpán Jandl)

Zákaznická retence patří k tématům, kterým se v poslední době intenzivně věnujeme. V článku jsme přiblížili 3 způsoby, jak zvýšit hodnotu stávajících zákazníků.

Jak probíhal fotbalový turnaj O pohár Eshopisty 2020 (Patrik Gajdoš)

Léto přineslo uvolnění vládních opatření a s tím i možnost uspořádat tradiční fotbalový turnaj O pohár Eshopisty. Těšil se velkému zájmu, neboť se ho zúčastnilo hned 22 týmů. 

Jak jsme se trápili při hledání specialist(k)y na sociální sítě (Pavel Paradýs)

Řada lidí má o práci specialistů na sociální sítě hodně vágní představu. O tom jsme se přesvědčili i my při náboru. Ne každému totiž dochází, jak velký oborový přesah tato práce vyžaduje.

Zamítá vám Google Merchant Center často produkty? Zkuste toto (Ondřej Chvojka)

Stává se vám, že Google Merchant Center často zamítá vaše produkty? Pak možná narážíte na problém, kdy se mikrodata ve feedu produktu (cena, dostupnost atd.) neshodují s těmi na vstupní stránce e-shopu. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: