E-feed (říjen 2014) – případovka Tescoma a reportáž z Marketing Festivalu

nahled-efeed-rijen-blogV říjnovém e-feedu se dočtete mnohé: jaký byl Marketing Festival 2014, jaká je budoucnost českých e-shopů nebo jak se nám ve spolupráci s Tescoma podařilo za rok zvýšit obrat emailingu o 99 %.

logo

E-feed – říjen 2014

Aktuálně z e-commerce
CzechCrunch Michal Zámec / Parfums.cz: První balík odešleme v USA do měsíce

Eshopista

Říjnový Eshopista byl zatím ve všech směrech největší. Nejen z hlediska významu e-shopu, jehož tvůrci se zpovídali ze svých podnikatelských zkušeností a zážitků (Parfums má aktuálně obrat přes 2,3 miliardy), ale také počtem dvou set diváků.

line.png
Retail studie Jaký byl druhý ročník Marketing Festivalu?

ACOMWARE

Nebyli jste o víkendu v Brně na Marketing Festivalu? Nebo si chcete skvělé zážitky oživit? Podívejte se na to nejzajímavější, co z úst světových hvězd online marketingu zaznělo (+ v článku odkazy na prezentace).

line.png
Lupa.cz Mají české e-shopy právo na zisk?

Lupa.cz

E-commerce se má čím chlubit, za krátkou dobu své existence toho dokázala hodně. V čem ale tkví příčina malé profitability internetových obchodů? Přečtěte si komentář Jiřího Hlavenky.

Studie
Studie TESCOMA zvýšila obrat z emailingu o 99 %

Český prodejce kuchyňského vybavení s námi již přes rok pracuje na vylepšení své emailové komunikace. Výsledkem je meziroční růst obratu o 99 % a téměř
20 000 nových kontaktů.

> Přejít na studii <<

Sledujte nás:fb.pngtw.pngyt.png

Novinky v ACOMWARE
Redesign 5 hlavních důvodů, proč (ne)dělat redesign

Redesign je krok, k němuž se občas musí odhodlat každý e-shop. Z praxe ale víme, že samotná změna končí spíše hůře, než dobře. Jaké jsou nejčastější problémy, vás při redesignu čekají a jak jim předejít?

line.png
Ecommerce Expo Reportáž: Ecommerce Expo 2014 – rady a statistiky pro eshopaře

V Londýně se na začátku října diskutovalo o budoucnosti e-commerce. Byli jsme u toho a přinášíme nejzajímavější rady mimo jiné na téma, jak zvýšit konverzi v e-shopech nebo spokojenost vašich zákazníků.

line.png
Kitchenette Shop Tipy: jaké speciálky doporučují naši čtenáři?

V minulém dílu našeho seriálu jsme obdrželi řadu tipů na specializované e-shopy. Obchody, které přihlásili jejich fanoušci či majitelé, jsou na velmi dobré úrovni. Podívejte se a získejte tipy i pro svoje podnikání.

Pozvánka
Michal Zámec

Martin Molčan a Matúš Karaffa / Feedo.cz

Co má společného pohodlný nákup pro maminky, průměrná objednávka o váze 12 kilo a 5 % osobních odběrů? Dva mladé muže a jedničku v segmentu kojeneckého zboží Feedo.cz. Inspirujte se!

>>Chci se zúčastnit <<

Slevový kód: acw-04-iej

mohlobysehodit.png
13 SEO nástrojů 13 SEO nástrojů, které byste měli používat – díl první

ACOMWARE

Jaké jsou základní SEO nástroje, bez kterých se při optimalizaci pro vyhledávače neobejdete? Některé již možná používáte, s jinými byste měli začít. V prvním dílu si jich ukážeme prvních 7.

line.png
Smartmeter SmartMeter – otestujte před Vánoci výkon svého e-shopu

Etnetera

Je váš e-shop připraven na předvánoční nápor zákazníků? Nezvýší se při vyšší zátěži doba načítání stránek a nepřicházíte tím o zákazníky a objednávky? Otestujte svůj e-shop se SmartMeterem. Stáhněte si vzorový report testu.

line.png
Open rate Má smysl měřit open rate u newsletterů?

ACOMWARE

Open rate je jedna ze základních metrik v emailingu, podle níž se často měří úspěšnost jednotlivých rozesílek. Má ovšem opravdu takovou vypovídací hodnotu, jakou jí marketéři či eshopaři přisuzují?

Pozvánka
Workshopy

Praktické podzimní workshopy

I v listopadu pokračuje náš seriál praktických workshopů – tentokráte na témata Google Analytics, cposledních zlepšení před Vánoci a marketingového plánování na rok 2015. Podívejte se na přehled a vyberte si z volných termínů.

>>Chci více informací <<

ACOMWARE

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119
info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: