E-feed (říjen 2014) – případovka Tescoma a reportáž z Marketing Festivalu
V říjnovém e-feedu se dočtete mnohé: jaký byl Marketing Festival 2014, jaká je budoucnost českých e-shopů nebo jak se nám ve spolupráci s Tescoma podařilo za rok zvýšit obrat emailingu o 99 %.
E-feed – říjen 2014 |
Michal Zámec / Parfums.cz: První balík odešleme v USA do měsíce | |
Eshopista |
|
Říjnový Eshopista byl zatím ve všech směrech největší. Nejen z hlediska významu e-shopu, jehož tvůrci se zpovídali ze svých podnikatelských zkušeností a zážitků (Parfums má aktuálně obrat přes 2,3 miliardy), ale také počtem dvou set diváků. |
|
Jaký byl druhý ročník Marketing Festivalu? | |
ACOMWARE |
|
Nebyli jste o víkendu v Brně na Marketing Festivalu? Nebo si chcete skvělé zážitky oživit? Podívejte se na to nejzajímavější, co z úst světových hvězd online marketingu zaznělo (+ v článku odkazy na prezentace). |
|
Mají české e-shopy právo na zisk? | |
Lupa.cz |
|
E-commerce se má čím chlubit, za krátkou dobu své existence toho dokázala hodně. V čem ale tkví příčina malé profitability internetových obchodů? Přečtěte si komentář Jiřího Hlavenky. |
TESCOMA zvýšila obrat z emailingu o 99 % | |
Český prodejce kuchyňského vybavení s námi již přes rok pracuje na vylepšení své emailové komunikace. Výsledkem je meziroční růst obratu o 99 % a téměř |
|
5 hlavních důvodů, proč (ne)dělat redesign | |
Redesign je krok, k němuž se občas musí odhodlat každý e-shop. Z praxe ale víme, že samotná změna končí spíše hůře, než dobře. Jaké jsou nejčastější problémy, vás při redesignu čekají a jak jim předejít? |
|
Reportáž: Ecommerce Expo 2014 – rady a statistiky pro eshopaře | |
V Londýně se na začátku října diskutovalo o budoucnosti e-commerce. Byli jsme u toho a přinášíme nejzajímavější rady mimo jiné na téma, jak zvýšit konverzi v e-shopech nebo spokojenost vašich zákazníků. |
|
Tipy: jaké speciálky doporučují naši čtenáři? | |
V minulém dílu našeho seriálu jsme obdrželi řadu tipů na specializované e-shopy. Obchody, které přihlásili jejich fanoušci či majitelé, jsou na velmi dobré úrovni. Podívejte se a získejte tipy i pro svoje podnikání. |
Martin Molčan a Matúš Karaffa / Feedo.cz Co má společného pohodlný nákup pro maminky, průměrná objednávka o váze 12 kilo a 5 % osobních odběrů? Dva mladé muže a jedničku v segmentu kojeneckého zboží Feedo.cz. Inspirujte se! Slevový kód: acw-04-iej |
13 SEO nástrojů, které byste měli používat – díl první | |
ACOMWARE |
|
Jaké jsou základní SEO nástroje, bez kterých se při optimalizaci pro vyhledávače neobejdete? Některé již možná používáte, s jinými byste měli začít. V prvním dílu si jich ukážeme prvních 7. |
|
SmartMeter – otestujte před Vánoci výkon svého e-shopu | |
Etnetera |
|
Je váš e-shop připraven na předvánoční nápor zákazníků? Nezvýší se při vyšší zátěži doba načítání stránek a nepřicházíte tím o zákazníky a objednávky? Otestujte svůj e-shop se SmartMeterem. Stáhněte si vzorový report testu. |
|
Má smysl měřit open rate u newsletterů? | |
ACOMWARE |
|
Open rate je jedna ze základních metrik v emailingu, podle níž se často měří úspěšnost jednotlivých rozesílek. Má ovšem opravdu takovou vypovídací hodnotu, jakou jí marketéři či eshopaři přisuzují? |
ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář