Recenze jsou důležité. Jak o ně žádat?

Zaznamenali jste billboardovou a televizní kampaň Heureky, která vtipně využila koncept upřímných recenzí? Význam hodnocení ostatních při rozhodování zákazníka na internetu roste. Jak toho využít pro svůj e-shop?

Na podzim roku 2017 jsme testovali e-mailovou komunikaci 31 českých e-shopů oceněných v soutěži ShopRoku 2016. Zajímalo nás, jestli e-shopy žádají od svých zákazníků zpětnou vazbu a jak. Podívejte se na výsledky a doporučení.

Hodnocení produktů

Pouze 5 z 31 e-shopů odeslalo žádost o hodnocení produktů. E-shopy přitom mohou tyto recenze využít ke své propagaci. Pokud hodnocení zveřejníte na webu, mohou zákazníka přesvědčit ke koupi produktu. Lidé se rádi dělí o své zkušenosti s produkty a počet recenzí se každoročně zvyšuje. Hodnocení ostatních je při nákupu na internetu pro zákazníky důležité. Tak toho využijte.

Hodnocení nákupu nebo e-shopu

Infografika průzkumu žádostí o recenze

Infografika průzkumu žádostí o recenze

Dohromady 23 e-shopů požádalo o hodnocení nákupu na Heurece, 5 na vlastním e-shopu i na Heurece a 3 e-shopy nepožádaly o hodnocení vůbec. Přestože jsou recenze na Heurece důležité, nespoléhejte jen na ně. Doporučujeme mít i své vlastní hodnocení, propojené například s věrnostním programem e-shopu. Stanovte si také scénář toho, jak budete komunikovat se spokojenými a nespokojenými zákazníky. Zajímejte se o ně.

Tip:Chcete vědět, které e-shopy jsme testovali, a prohlédnout si všechny výsledky? Stáhněte si celou transakční studii a vylepšete e-mailovou komunikaci na vlastním e-shopu!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *