E-feed (srpen 2015) – odkup podílu CZC.cz nebo příležitosti a bariéry expanze do zahraničí
Jaké jsou příležitosti expanze do zahraničí jako možnosti pro rychlejší růst Vašeho podnikání? Prodej 35% podílu v CZC.cz – čeká nás expanze specialisty na počítačové komponenty? Pětice právních tipů pro eshopisty, 14 jednoduchých vychytávek pro zlepšení CTR vašich e-mailů a mnoho dalšího v aktuálním e-commerce zpravodaji.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – srpen 2015 |
E-commerce Holding získal 35 % v CZC.cz. Chystá expanzi! | |
Lupa.cz |
|
Po únorovém Eshopistovi se zdálo, že Josef Matějka neplánuje prodej obchodu za žádnou cenu. Nyní je zcela jisté, že investiční skupina E-commerce Holding přeci jen majitele CZC.cz přesvědčila a odkoupili více než třetinu podílu. |
|
Kup teď, zaplať později: e-shopy vytáhly proti nákupům na dobírku | |
E15.cz |
|
Inovace služeb dopadá i na sektor financí. Stále populárnějším se stává oddělení nákupu a platby za zakoupené zboží a tím i zpříjemnění nákupního procesu zákazníkovi, který za zboží zaplatí až po zkušební 14 denní lhůtě. |
|
Počet mobilních nákupů se letos může zdvojnásobit | |
Lupa.cz |
|
Přestože více než 75% e-shopů nevlastní mobilní verzi obchodu, nakupování přes mobilní telefon stále oblíbenější. Dle Twisto se nárůst m-commerce může letos vyšplhat až na dvojnásobek. |
O pohár Eshopisty: V nabitém turnaji zvítězil Seznam.cz | |
Minulý čtvrtek se v Praze uskutečnil fotbalový turnaj předních českých e-commerce týmů pod hlavičkou diskusní platformy Eshopista. Nechyběly souboje a napětí, dobré jídlo nebo odvážné fanynky. Jak se podařila akce za účasti více než 200 lidí? |
|
5 základních právních tipů pro eshopisty | |
Nedávno uskutečněný seminář APEK v režii JUDr. Josefa Aujezdského přinesl zajímavé poznatky o aktuálním stavu legislativy v e-commerce. Podívejte se na nejzásadnější postřehy z akce. |
|
Od Silverpopu k IBM Marketing Cloud | |
Počínaje 4. srpnem 2015 dochází k přerodu značky Silverpop. IBM tímto završuje své kroky, které měly za cíl postupné převzetí a začlenění nástroje mezi služby společnosti. |
|
Příležitosti a bariéry expanze do zahraničí | |
Expanze na zahraniční trhy je jedním z nástrojů k zajištění rychlejšího růstu vašeho e-shopu. Jaké příležitosti a výhody nabízí? A jakým bariérám budete muset čelit? |
Marketing Festival vyhlašuje pátrání po případovkách Máte v rukávu dosud nezveřejněné výsledky z online marketingové strategie nebo nečekaně dobrá čísla z kampaní – PPC, SEO, affiliate, sociálních médií… nebo jakéhokoliv jiného odvětví digitálního marketingu? |
5 taktik, které Vám pomohou zvýšit průměrnou objednávku | |
Shopify |
|
Založíte e-shop, snažíte se ho protlačit mezi potenciální zákazníky, začínáte prodávat pár kusů zboží a posléze zjistíte, že všechny Vaše průměrné objednávky mají nízkou hodnotu. Ke zvýšení Vám pomůže těchto 5 taktik. |
|
Zlepšete své e-mailové CTR pomocí 14 jednoduchých vychytávek | |
Kissmetrics |
|
Víte, že druhou nejdůležitější metrikou e-mailové kampaně je Click-Through-Rate? Pokud hodláte zvýšit jeho míru, určitě vyzkoušejte následujících 14 zlepšováků! |
|
Je UX důležité pro lepší pozici v Google? | |
Econsultancy |
|
Provedením lepšího UX webu Vám může být odměnou výhodnější pozice v Google SERP. Které části UX jsou nejdůležitější a vyplatí se na ně zaměřit pozornost?. |
Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Napsat komentář