E-feed (listopad 2015) – TOP přednášky z Marketing Festivalu a tipy na vánoční kampaně
Jaké přednášky z letošního Marketing Festivalu byste si neměli nechat ujít? Byl letošní den dopravy zdarma znovu úspěšný, a jaké tipy jsme pro vás nachystali k úspěšnému běhu vánočních kampaní? To vše v našem dalším zpravodaji.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – listopad 2015 |
7 nejlepších přednášek z Marketing Festivalu | |
Třetí Marketing Festival skončil. Podle očekávání nabídl skvělý zážitek: kvalitní prezentace, možnosti networkingu i zábavný doprovodný program. Přinášíme tipy na nejlepší prezentace pro e-shopy a další zajímavé postřehy. |
|
Výsledky dne dopravy zdarma 2015 | |
Ve dnech 18. a 19. listopadu se uskutečnil další ročník Dne dopravy zdarma, do kterého se zapojilo takřka 1 600 e-shopů. Byla akce také letos úspěšná? Zdá se, že ano – počty objednávek znovu razantně rostly. |
|
Tipy na e-shopy: značkový e-shop Hamé nebo CIKO komíny | |
Aktuální díl tipů na e-shopy se podívá na zoubek značkovým e-shopům: ten svůj nedávno otevřelo například Hamé nebo známý výrobce komínů CIKO. Jak se jim vstup do online povedl? |
Výzkum pro Marketing Festival: největší potenciál je v mobilní reklamě | |
Největší potenciál ze služeb v oblasti online marketingu má mobilní a video reklama. Vyplývá to z výzkumu společnosti ACOMWARE, který byl zveřejněn v první den konference Marketing Festival. |
|
E-mail může o Vánocích přinést nové objednávky. Stačí vědět, jak na to. | |
Vánoce jsou pro e-shopy obdobím, kdy často bezhlavě investují do získání nových zákazníků. Byla by ale chyba zapomenout na ty stávající. Zvlášť, když k jejich reaktivaci často postačí jen jeden e-mail. |
|
Případová studie Maternia pro Marketing Festival | |
V zahraniční může být drahé nejen zboží, ale také inzerce. Problém s vysokou cenou PPC kampaní je však možné řešit hledáním vhodného segmentu trhu – ukazuje to případ Vaše-čočky.cz v zahraničí. |
Zvyšte frekvenci svých newsletterů | |
Přestože zásady inteligentního e-mailingu říkají, abyste vždy zvažovali frekvenci svých e-mailů, větší intenzita rozesílek před Vánoci je ospravedlnitelná. |
|
Jak řešit rostoucí cenu PPC o Vánocích? | |
Cena za proklik bude na Vánoce rozhodně stoupat. Je třeba brát v potaz, že stále mnoho konkurentů přes rok vůbec neinzeruje a vyčkávají právě na vánoční sezónu. |
|
Kdy o Vánocích vydávat PR články | |
Přinášíme vám 5 osvědčených tipů, kdy vydávat PR články, jak pracovat s obsahem a jeho dalšími prvky. |
|
Rady, jak vylepšit obsah PPC inzerátů | |
Cena za proklik bude na Vánoce rozhodně stoupat. Je třeba brát v potaz, že stále mnoho konkurentů přes rok vůbec neinzeruje a vyčkávají právě na vánoční sezónu. |
|
Tipy na speciální vánoční emailové kampaně | |
Co dalšího dělat před Vánoci? Zamyslet se nad všemi výhodami, které můžete využít pro podporu standardních newsletterů, nebo z nich dokonce vytvořit speciální kampaně. |
Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Budějovická 778/3, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Napsat komentář