1 min read

Rady, jak vylepšit obsah PPC inzerátů

30 Lis 2015 Uncategorized

To, že by inzerát měl zahrnovat důležité konkurenční výhody, informace o případné dopravě zdarma nebo slevách, je jasné. Jak si ale ještě můžete pomoci? Nezapomínejte na garanci dodání zboží do Štědrého dne. Toto bude pro mnohé uživatele kritická informace, až se budou rozhodovat, zdali u vás nakoupí, či nikoliv.

V tomto směru vám pomůže dynamický odpočet v inzerátech v Google AdWords. Stačí začít do inzerátu psát dynamický atribut (složenou závorku „{“) a zobrazí se okno s možností nastavení odpočtu. Toto je vynikající zejména proto, že je nastavení opravdu jednoduché. Nepotřebujete žádné skripty ani programování. Jednoduše například určíte, kolik dní ještě garantujete dopravu do Vánoc. Každý den se automaticky jeden den z inzerátu odečte.

Autor
Petra Pacáková

Petra na pozici Head of Performance vede vlastní tým specialistů a zajímá se o to, aby naši klienti vytěžili z PPC kampaní maximum. Petra má za sebou dlouholetou zkušenost z předchozí práce pro PPC agenturu a nejrůznější e-shopy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top