Cena za proklik bude na Vánoce rozhodně stoupat. Je třeba brát v potaz, že stále mnoho konkurentů přes rok vůbec neinzeruje a vyčkávají právě na vánoční sezónu. Ve hře je proto rázem více inzerentů. Pokud s CPC nebudete pracovat, růst konkurence poznáte na nižších pozicích inzerátů, kvůli čemuž můžete přijít o značnou část návštěvnosti.
Jak to řešit? Minimálně zapněte rozšířenou CPC (ECPC). Pokud máte v systému nastaveno měření konverzí (pokud ne, doporučujeme ho určitě nastavit), ECPC může zvýšit nabídku v dané aukci až o 30 %, pokud zjistí potenciál ke konverzi. Pokud ale systém vyhodnotí pouze malou pravděpodobnost uskutečnění konverze, může být nabídka snížena až o 100 %.
Jak neztratit data. Pozor, Google Analytics 3 již brzy skončí, přicházejí GA4. Co to pro firmy znamená?
Ne sůl, ale data jsou dnes nad zlato. Alespoň v marketingu. Jistě vám neunikla novinka, která vejde v platnost již brzy a kterou nesmějí přehlédnout ti, kdo pro měření používají Google Analytics. Současným GA už pomalu zvoní hrana a na scénu přicházejí Google Analytics 4. Ještě implementaci odkládáte? Tak pozor, už je nejvyšší čas ji začít řešit. A je třeba neopomenout také zálohování dat z GA3!