4 mins read

Silverpop User Group přinesla rady pro inteligentní emailing

15 Pro 2014 ReportážE-mailing & CDP

sugperexNa setkání Silverpop User Group jsme si se zajímavými partnery koncem listopadu vyměňovali zkušenosti na téma inteligentního emailingu. Čím se můžete inspirovat od úspěšných e-shopů jako Feedo a Conrad?

Silverpop User Group má za cíl výměnu zkušeností mezi klienty, kteří používají nástroj Silverpop Engage pro inteligentní e-mailing. Mezi účastníky byli vedle ACOMWARE také zástupci společností a projektů VIVmail.cz, Feedo.cz, Conrad.cz, Kytary.cz, Malvik.cz, Danone, DameJidlo.cz, Tescoma nebo agentury Nydrle.

sug01

Program byl složen ze 4 přednášek, které pokrývaly různá témata napříč emailingem. Vzhledem k poměrně malé skupině účastníků také vzniknul prostor k detailnější diskuzi, která obsahovala zajímavé rady a tipy pro lepší práci s emailingem.

Feedo.cz

sug02
Zobrazení Feedo newsletteru v mobilu (iPhone).

Peter Orosz z Feedo.cz měl připravenou detailní prezentaci nabitou zkušenostmi při tvorbě nové responzivní e-mailové šablony. Peter ukázal postup, jak přistupovali k přeměně dřívější plně grafické podoby newsletteru k nové – responzivní verzi, která je optimalizovaná pro zobrazení na mobilních zařízeních. Velký důraz byl kladen jak na příčiny a důsledky zavedení nového typu podoby newsletterů, tak především na veškerá úskalí, která je na cestě za novou šablonou, čekala.

Podívejte se například na podíl otevřených e-mailů dle typu email klienta / zařízení. Jasný důvod, proč řešit responzivitu emailů:

sug03
Open rate newsletteru Feedo na jednotlivých zařízeních.

Conrad.cz

sug04
Posledně zobrazené produkty se Conradu automaticky generují do jimi rozesílaných newsletterů.

Tomáš Růžička z Conrad.cz odkryl velmi detailně jednotlivé automatizované kampaně a dynamické prvky, které v rámci e-mailové komunikace používají. Skvěle podle něj funguje modul pro zobrazení naposledy prohlédnutých produktů, které vkládají do dolní části každého newsletteru a jeho autorem je naše společnost.

Navíc Tomáš zmínil i konkrétní čísla, která společnosti Conrad tyto kampaně pravidelně přinášejí – jejich podíl je po prvních týdnech provozu velmi zajímavý. V této souvislosti se například podívejte na naši dřívější případovou studii, v níž konkrétně hovoříme o přechodu na inteligentní emailing a výsledcích tohoto kroku.

VIVmail.cz

Jan Špacír z VIVmail.cz se z pozice specialisty zaměřil především na různé výzvy, na které během své praxe se Silverpop Engage narazil. Honza ukázal možnosti, jak realizovat komplikované Life Cycle kampaně, kompletně dynamické šablony a jak správně pracovat s relačními daty a filtry nad nimi. V této souvislosti se podívejte, jak podle VIVmail.cz vypadá 100% dynamický email:

sug05
Pohled na 100% dynamickou šablonu.

ACOMWARE

Za ACOMWARE jsme poodhalili interní procesy spojené se skórovaním klientů dle jejich obratu a dalších ukazatelů v návaznosti na behaviorální hodnocení. Na praktické ukázce jsme demonstrovali možnosti hodnocení aktivity klientů v rámci Silverpop Engage, automatizované zasílání upozornění na aktuálně nejaktivnější kontakty a možnosti filtrování dle aktivity kontaktů v čase.

Dále byly na zahraničních příkladech prezentovány zajímavé kampaně pro sběr preferencí o zákaznících pomocí gamifikace a pokročilých preferenčních formulářů s následnou silnou personalizací e-mailu a webu.

Silverpop User Group byla zatím první akcí tohoto druhu. Podle pozitivních ohlasů účastníků ale zcela určitě nebyla poslední. Sdílení zkušeností je velmi cenná příležitost, jak se posunout dále v realizaci pokročilých e-mailových kampaní.

Autor
Pavel Vondruška

Pavel je specialistou na e-mailing. Pro zákazníka navrhne, implementuje a optimalizuje veškerou e-mailovou komunikaci, kterou je zapotřebí personalizovat a také správně načasovat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top