Silverpop User Group přinesla rady pro inteligentní emailing

sugperexNa setkání Silverpop User Group jsme si se zajímavými partnery koncem listopadu vyměňovali zkušenosti na téma inteligentního emailingu. Čím se můžete inspirovat od úspěšných e-shopů jako Feedo a Conrad?

Silverpop User Group má za cíl výměnu zkušeností mezi klienty, kteří používají nástroj Silverpop Engage pro inteligentní e-mailing. Mezi účastníky byli vedle ACOMWARE také zástupci společností a projektů VIVmail.cz, Feedo.cz, Conrad.cz, Kytary.cz, Malvik.cz, Danone, DameJidlo.cz, Tescoma nebo agentury Nydrle.

sug01

Program byl složen ze 4 přednášek, které pokrývaly různá témata napříč emailingem. Vzhledem k poměrně malé skupině účastníků také vzniknul prostor k detailnější diskuzi, která obsahovala zajímavé rady a tipy pro lepší práci s emailingem.

Feedo.cz

sug02

Zobrazení Feedo newsletteru v mobilu (iPhone).

Peter Orosz z Feedo.cz měl připravenou detailní prezentaci nabitou zkušenostmi při tvorbě nové responzivní e-mailové šablony. Peter ukázal postup, jak přistupovali k přeměně dřívější plně grafické podoby newsletteru k nové – responzivní verzi, která je optimalizovaná pro zobrazení na mobilních zařízeních. Velký důraz byl kladen jak na příčiny a důsledky zavedení nového typu podoby newsletterů, tak především na veškerá úskalí, která je na cestě za novou šablonou, čekala.

Podívejte se například na podíl otevřených e-mailů dle typu email klienta / zařízení. Jasný důvod, proč řešit responzivitu emailů:

sug03

Open rate newsletteru Feedo na jednotlivých zařízeních.

Conrad.cz

sug04

Posledně zobrazené produkty se Conradu automaticky generují do jimi rozesílaných newsletterů.

Tomáš Růžička z Conrad.cz odkryl velmi detailně jednotlivé automatizované kampaně a dynamické prvky, které v rámci e-mailové komunikace používají. Skvěle podle něj funguje modul pro zobrazení naposledy prohlédnutých produktů, které vkládají do dolní části každého newsletteru a jeho autorem je naše společnost.

Navíc Tomáš zmínil i konkrétní čísla, která společnosti Conrad tyto kampaně pravidelně přinášejí – jejich podíl je po prvních týdnech provozu velmi zajímavý. V této souvislosti se například podívejte na naši dřívější případovou studii, v níž konkrétně hovoříme o přechodu na inteligentní emailing a výsledcích tohoto kroku.

VIVmail.cz

Jan Špacír z VIVmail.cz se z pozice specialisty zaměřil především na různé výzvy, na které během své praxe se Silverpop Engage narazil. Honza ukázal možnosti, jak realizovat komplikované Life Cycle kampaně, kompletně dynamické šablony a jak správně pracovat s relačními daty a filtry nad nimi. V této souvislosti se podívejte, jak podle VIVmail.cz vypadá 100% dynamický email:

sug05

Pohled na 100% dynamickou šablonu.

ACOMWARE

Za ACOMWARE jsme poodhalili interní procesy spojené se skórovaním klientů dle jejich obratu a dalších ukazatelů v návaznosti na behaviorální hodnocení. Na praktické ukázce jsme demonstrovali možnosti hodnocení aktivity klientů v rámci Silverpop Engage, automatizované zasílání upozornění na aktuálně nejaktivnější kontakty a možnosti filtrování dle aktivity kontaktů v čase.

Dále byly na zahraničních příkladech prezentovány zajímavé kampaně pro sběr preferencí o zákaznících pomocí gamifikace a pokročilých preferenčních formulářů s následnou silnou personalizací e-mailu a webu.

Silverpop User Group byla zatím první akcí tohoto druhu. Podle pozitivních ohlasů účastníků ale zcela určitě nebyla poslední. Sdílení zkušeností je velmi cenná příležitost, jak se posunout dále v realizaci pokročilých e-mailových kampaní.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *