Na návštěvě v Adform: přinášíme přehled novinek

adformV červnu jsme navštívili pobočku Adform v Litvě nejen s cílem poznat místní kulturu, ale především seznámit se s chystanými novinkami tohoto systému. Co Adform chystá?

Litva je krásné místo. Adform byl v této zemi v minulých letech zvolen zaměstnavatelem roku a společnost je dobře známá i mezi obyčejnými lidmi. Náplň našeho pobytu proto obsahovala vedle prezentací i řadu zajímavých zpestření hodných prémiového zaměstnavatele – v Adformu je relaxační místnost s Xboxem, masážními křesly, boxovacím pytlem nebo stolním fotbálkem. A pokud by toho bylo málo, vezmou vás i na závod čtyřkolek.

Na akci jsme samozřejmě nebyli – třebaže to tak z úvodu vypadá – za zábavou. Společně s námi cestovali také zástupci klientů, kteří intenzivně s Adform pracují, abychom společně poskytli tvůrcům zpětnou vazbou. Vedle prezentací proto probíhala i intenzivní diskuse s návrhy na zlepšení ze strany přítomných hostů.

Jaké novinky Adform chystá

Pro firmy nebo marketéry je ale mnohem zajímavější přehled plánovaných novinek Adform, který byl v Litvě představen. Najdete jej níže. Do přehledu jsme zařadili ty nejzajímavější plánované úpravy. Pokud k novinkám máte dotazy, nebojte se využít komentářů pod článkem, rádi vám sdělíme i další detaily.

Plánované novinky Adform:

  • Nový site tracking – již nebudou 2 druhy trackovacích kódů, ale pouze jeden, globální
  • Nové rozhraní při nasazování bannerů
  • Revizi tracking filterů
  • Přehlednější rozhraní při zakládání kampaní a jednotlivých aktivit
  • Adtruth – rozpoznávání uživatele napříč zařízeními
  • Možnost nastavení rozpočtu kampaně na denní bázi (obdobně jako u AdWords)
  • Vylepšené geografické cílení
  • Zastavení podpory formátu flash
  • Vylepšení informací o jednotlivých inventories
  • Nové cílení kampaní:
    • Pomocí klíčových slov (zatím bez podpory češtiny)
    • Na operační systémy
    • Dle zájmů – pomocí zařazení klientů do jednotlivých vertikál
  • Podpora nových formátů bannerů pro Facebook 600×315 a 254×133

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: