Na návštěvě v Adform: přinášíme přehled novinek
V červnu jsme navštívili pobočku Adform v Litvě nejen s cílem poznat místní kulturu, ale především seznámit se s chystanými novinkami tohoto systému. Co Adform chystá?
Litva je krásné místo. Adform byl v této zemi v minulých letech zvolen zaměstnavatelem roku a společnost je dobře známá i mezi obyčejnými lidmi. Náplň našeho pobytu proto obsahovala vedle prezentací i řadu zajímavých zpestření hodných prémiového zaměstnavatele – v Adformu je relaxační místnost s Xboxem, masážními křesly, boxovacím pytlem nebo stolním fotbálkem. A pokud by toho bylo málo, vezmou vás i na závod čtyřkolek.
Na akci jsme samozřejmě nebyli – třebaže to tak z úvodu vypadá – za zábavou. Společně s námi cestovali také zástupci klientů, kteří intenzivně s Adform pracují, abychom společně poskytli tvůrcům zpětnou vazbou. Vedle prezentací proto probíhala i intenzivní diskuse s návrhy na zlepšení ze strany přítomných hostů.
Jaké novinky Adform chystá
Pro firmy nebo marketéry je ale mnohem zajímavější přehled plánovaných novinek Adform, který byl v Litvě představen. Najdete jej níže. Do přehledu jsme zařadili ty nejzajímavější plánované úpravy. Pokud k novinkám máte dotazy, nebojte se využít komentářů pod článkem, rádi vám sdělíme i další detaily.
Plánované novinky Adform:
- Nový site tracking – již nebudou 2 druhy trackovacích kódů, ale pouze jeden, globální
- Nové rozhraní při nasazování bannerů
- Revizi tracking filterů
- Přehlednější rozhraní při zakládání kampaní a jednotlivých aktivit
- Adtruth – rozpoznávání uživatele napříč zařízeními
- Možnost nastavení rozpočtu kampaně na denní bázi (obdobně jako u AdWords)
- Vylepšené geografické cílení
- Zastavení podpory formátu flash
- Vylepšení informací o jednotlivých inventories
- Nové cílení kampaní:
- Pomocí klíčových slov (zatím bez podpory češtiny)
- Na operační systémy
- Dle zájmů – pomocí zařazení klientů do jednotlivých vertikál
- Podpora nových formátů bannerů pro Facebook 600×315 a 254×133
Napsat komentář