E-feed (září 2014) – případová studie SEVT, ČeskýKošík a užitečné tipy pro eshopaře
V zářijovém čísle našeho e-feedu jsme přinesli výsledky soutěže o nejlepší český košík, retailovou studii nebo užitečné materiály z našeho blogu. Publikovali jsme také případovou studii SEVT.cz.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – září 2014 |
Rockaway Jakuba Havrlanta zamíří do online rozvozu potravin | |
CzechCrunch |
|
Po spuštění online supermarketu rohlik.cz plánuje vstup na online trh také další velký hráč – Rockaway pod hlavičkou E-commerce Holdingu. Vedle iTesca by to tak měl být třetí e-prodejce potravin na českém trhu. |
|
Studie vztahu retailových prodejců k prodeji na internetu | |
ACOMWARE |
|
Více než polovina českých řetězců neprovozuje v ČR vlastní e-shop, nejmenší podíl e-shopů je v segmentu oděvu a potravin. Které obory naopak do online již vstoupily? Přečtěte si naši unikátní studii 87 největších prodejců. |
|
ČeskýKošík: Nejrychlejší nákup na českém e-shopu trvá 40 vteřin | |
Lupa.cz |
|
Dvouměsíční testování největších tuzemských e-shopů, na kterém se podíleli i zástupci ACOMWARE, je hotové. 900 testů v laboratorních podmínkách ukázalo na nejrychlejší i nejpříjemnější obchody. Kdo zvítězil? |
SEVT: Významný růst efektivity PPC kampaní | |
U PPC kampaní společnosti SEVT jsme si pro letošní rok stanovili jasný cíl – zvýšit jejich efektivitu, která by se měla projevit nejen růstem obratu, ale také zachováním stejných nákladů. Tento cíl byl nejen splněn, ale dokonce překonán – tržby dle očekávání rostou, zatímco náklady průběžně klesají. |
|
Pár tipů, jak zlepšit customer experience (a zvýšit prodeje) | |
Máte dobrý e-shop a přemýšlíte, jak ho vylepšit? Nebo naopak hledáte způsob, jak se odlišit od konkurence? Podívejte se na drobnosti, které zlepší „customer experience“ vašich zákazníků – a tím současně i reputaci vašeho obchodu. |
|
Značka, nebo SEO-friendly doména pro e-shop? | |
Zakládáte e-shop a přemýšlíte, jestli je výhodnější zvolit doménu, která je SEO-friendly, nebo se naopak pokusíte vytvořit zcela novou značku? Jak to vidí vaši budoucí zákazníci? Přečtěte si náš článek i s konkrétními daty a příklady. |
|
Tipy: téměř dokonalé specializované e-shopy | |
Aktuální výběr specializovaných e-shopů obsahuje premianty. Jak důležité je vedle zajímavého sortimentu také uživatelsky přívětivé rozhraní, zákaznické služby nebo kvalitní internetový marketing? Pojďte se inspirovat! |
Michal Zámec a Radek Ondrašík / Parfums.cz Náhodně vzniklá firma. Loni 2,3 miliardy obratu a meziroční plán růstu 30-40 %. 10 zemí. Letos vstup do USA. Jak se to všechno daří a jací lidé stojí za touto „jízdou“? Přijďte se ptát. Inspirujte se! Slevový kód: acomware-03-ams |
11 způsobů, jak zvýšit retenci online zákazníka | |
Econsultancy |
|
Podle studie Adobe tvoří návštěvy vracejících se zákazníků 8 % veškeré návštěvnosti, zatímco na prodejích se podílejí ze 41 %. Z toho vyplývá, že udržet zákazníka je mnohonásobně levnější než získat nového. Jak na to? |
|
Jak vytvořit persony pro zlepšení marketingu | |
Shopify |
|
Pochopení svých zákazníků by mělo být základním stavebním kamenem celého marketingu, nejen SEO nebo obsahové strategie. Zajímavý návod, jak persony vytvořit, jak využít dostupných dat a jak s nimi pracovat, přinesl blog Shopify. |
|
Jak vybrat vhodný nástroj pro váš emailový marketing | |
ACOMWARE |
|
Výběr vhodného nástroje pro rozesílku vašich newsletterů může ovlivnit mnohé – třeba výši tržeb, která vám z emailingu plyne. Pokud se chystáte nástroj vybírat, pomůže vám náš přehled kritérií, která byste měli zohlednit. |
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář