E-feed (prosinec 2014) – růst tržeb z PPC o 458 %
Vánoční číslo našeho e-commerce zpravodaje přineslo vedle případové studie e-shopu Tazne.cz také ohlédnutí za rokem 2014 a reportáž z Dublinu, kde na konferenci Google Partners Accelerate byly hlavním tématem trendy pro rok 2015.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
Vánoční E-feed |
E-shopy: Vánoční špička letos přišla později. Až tento týden | |
Lupa.cz |
|
Letošní rok má být rekordní a v e-shopech by měli Češi utratit kolem osmdesáti miliard korun. Nákupy dárků lidé podle obchodníků letos nechávají na poslední chvíli. Jak den byl letos pro české shopy nejsilnější? |
|
Stav e-commerce v ČR pro rok 2014 | |
Marketing Journal |
|
Nakupování přes internet se stalo již běžnou součástí života většiny lidí. Alespoň jednou přes e-shop nakoupilo 96 % českých internetových uživatelů, pravidelně pak možnost objednat si vybrané zboží online využívá skoro polovina nich. |
|
Mobilní marketing bude v roce 2015 nutnost | |
ACOMWARE |
|
Google nás společně s dalšími agenturami pozval před týdnem do Irska, kde se hovořilo o nejnovějších trendech v online marketingu. Důraz byl přitom kladen především na význam mobilů ve vyhledávání i ecommerce. |
Tazne.cz: Nová strategie PPC přinesla růst tržeb o 458 % | |
Optimalizace PPC kampaní může v relativně krátkém čase znásobit příjmy. Dobrým příkladem je e-shop Tazne.cz, kde jsme za 6 měsíců dosáhli významného růstu, aniž bychom zvýšili poměr nákladů vůči tržbám. |
|
Reportáž: Setkání s nákupními kluby Bonami a Fashion Days | |
Poslední letošní setkání Eshopista se odehrálo v předvánočním duchu za účasti lídrů kategorií online nákupních klubů – Vaška Štrupla (Bonami.cz) a Štěpánky Vílové (Fashion Days). Co vše o svých netradičních e-shopech prozradili? |
|
Místo pobočky raději e-shop. Vyplatí se? | |
V našich veřejných vystoupeních často doporučujeme retailovým prodejcům otevřít si místo další kamenné pobočky e-shop. Dnes vám vysvětlíme, proč + reálné zkušenosti retailistů s e-shopy. |
|
Silverpop User Group přinesla rady pro inteligentní emailing | |
Na setkání Silverpop User Group jsme si se zajímavými partnery koncem listopadu vyměňovali zkušenosti na téma inteligentního emailingu. Čím se můžete inspirovat od úspěšných e-shopů jako Feedo a Conrad? |
|
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář