E-feed (červen 2015) – následky Mobilegeddonu nebo inzerce na vlastní brand v PPC
Jaké jsou následky nového algoritmu, který měl v mobilním vyhledávání zvýhodnit mobilní weby? V červnovém čísle e-commerce zpravodaje jste se mohli dále dozvědět, proč v PPC inzerovat na svůj vlastní brand nebo jak Petr Hudec chytrými nápady vytáhl Hurámobil.cz k obratu 50 milionů Kč.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – červen 2015 |
Jak strašidelný Mobilegeddon od Googlu dopadl na české weby? | |
Lupa.cz |
|
21. dubna 2015 Google spustil avizovaný algoritmus, který má v mobilním vyhledávání zvýhodnit weby, které jsou přizpůsobené mobilům, ať už je to responzivní web nebo mobilní verze. Jak dopadl takzvaný Mobilegeddon? |
|
Shopexpo: Stav české e-commerce dle Heureka.cz | |
M-journal.cz |
|
Česko je e-shopovou velmocí a největším srovnávačem jejich nabídek je Heureka.cz. Není tak divu, že na pódiu konference Shopexpo stanul i její CEO, Tomáš Braverman, se zprávou o stavu trhu. |
|
Jaké klacky pod nohy hází e-shopy svým zákazníkům? | |
Podnikatel.cz |
|
Přestože zákazník vložil zboží v e-shopu do nákupního košíku, stále není jisté, že nákup dokončí. Mnoho nedokončených nákupů ale mají na svědomí samy e-shopy. Situaci jsme zmapoval Jan Penkala z ACOMWARE na příkladech. |
Petr Hudec: za úspěchem HuráMobil.cz jsou chytré nápady | |
7 lidí, obrat 50 milionů, jen 2 prodejny a necelé 2 miliony investice do marketingu. Příběh Petra Hudce a HuráMobil.cz je plný inspirace, originálních nápadů a chytrého využití technologií. Co vše jste se mohli na setkání s ním dozvědět? |
|
5 důvodů, proč inzerovat na svůj vlastní brand | |
Často od klientů slýcháme: „Má smysl inzerovat na náš brand? Ve výsledcích vyhledávání jsme první a nikdo jiný na nás neinzeruje.“ Také vás zajímá odpověď? Že se inzerovat na brand vyplatí, vám ukážeme hned na 5 příkladech. |
|
Tipy pro podnikání: v jakých oborech založit e-shop | |
ČR s 37 000 aktivními e-shopy patří do stejné ligy jako například Velká Británie s více než 64 miliony obyvatel. Znamená to, že u nás již nemá smysl přemýšlet o vlastním podnikání na internetu? Určitě ne, příležitosti stále existují. |
|
Nekonference vyhledávače zboží 2015: co je nového u srovnávačů? | |
Zástupci tuzemských srovnávačů zboží představili v minulém týdnu novinky pro letošní rok. Co nás čeká? Mimo jiné nová specifikace XML feedu pro Zboží.cz nebo zpřístupnění automatických pravidel Sklik pro všechny zdarma. |
Sleva 30 % na 6 měsíců provozu e-shopu FastCentrik Plus 3.0 Ve spolupráci s ostravským výrobcem e-shopů NetDirect vám přinášíme 30% slevu na první půlrok provozu FastCentrik Plus. Při objednání zbrusu nového systému, který umí i personalizaci vložte kód acomware30. |
Videorozhovor: Na zaměstnance se dívejte jako na investici | |
Online People |
|
Ve videorozhovoru Magdy Divišové a Jiřího Rosteckého, který se natáčel v redakci MladéhoPodnikatele, zaznělo mnoho zajímavých myšlenek, které vám při výběru nových posil usnadní práci. |
|
Affiliate program pro váš e-shop. Co byste měli předem promyslet? | |
MladýPodnikatel.cz |
|
Vlastní affiliate program. Pro mnohé příslib nových objednávek „zadarmo“. Stačí dát jen provizi z toho, co vyděláte, a vaši partneři se už postarají o zbytek. Mít vlastní program musí být báječné, pokud s ním ale nemáte reálné zkušenosti. |
|
Připravte se na tlačítko Koupit ve výsledcích vyhledávání Google | |
Entrepreneur.com |
|
Google chce minimálně o jeden krok urychlit proces objednávky. V následujících týdnech bude americký gigant podle Wall Street Journalu testovat tlačítko Koupit na stránkách výsledků vyhledávání. |
Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář