E-feed (červenec 2014) – případovka Expert.cz a nové možnosti v Skliku
V červencovém čísle našeho e-feedu jsme vás informovali o záměru IKEA spustit v roce 2016 e-shop i o užitečných novinkách v Silverpopu. Publikovali jsme také případovou studii Expert.cz a článek 10 největších chyb českých e-shopů.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – červenec 2014 |
IKEA spustí v roce 2016 e-shop, hledá výdejní místa | |
IHNED.cz |
|
Lidé už nejsou za nákupy ochotni dojíždět tak daleko jako dříve. Ačkoliv tržby IKEA v Česku rostou, musí reagovat na měnící se spotřebitelské trendy. Očekávaný e-shop švédská firma spustí již za dva roky. |
|
Sklik testuje rozšíření PPC inzerátů – nově nabídne Odkazy | |
Sklik.cz |
|
Sklik připravil další novinku – rozšiřující odkazy na další stránky webu, kategorie e-shopu nebo firemní profily na sociálních sítích apod. Sklik Odkazy jsou součástí inzerátů, zobrazujících se na TOP pozicích v hledání na Seznam.cz. |
|
Infografika: Marketing v příštích 5 letech projde radikální změnou | |
Get Elastic |
|
Podle studie Accenture Interactive projde marketing v příštích letech radikální změnou. Více jak 75 % všech marketingových rozpočtů bude směřovat do digitálního, velká část pak do mobilního marketingu. |
Expert.cz: Spuštění multikanálového prodeje u obchodníka s elektronikou | |
Nákupní sdružení Expert bylo jedním z posledních prodejců elektroniky, který vstoupil na online trh. Díky zajímavým konkurenčním výhodám e-shop uspěl a průběžně mu roste obrat i marže. Prodej na internetu navíc posílil některé kamenné pobočky. |
|
Reportáž: Silverpop Amplify 2014 – trendy v emailovém marketingu | |
Silverpop Amplify je tradiční akcí, v níž zástupci Silverpop s partnery hovoří o aktuálních trendech a zkušenostech v emailingu s přesahem do multichannel komunikace. Co důležitého o budoucnosti emailového marketingu zaznělo? |
|
Jak řešit opuštěný košík? Připomeňte se emailem | |
Průměrně 50 % návštěvníků na e-shopu nedokončí svůj nákup, přestože vloží zboží do košíku. Jak u opuštěného košíku využít potenciálu emailového marketingu a získat alespoň část těchto ztracených objednávek? |
|
Na návštěvě v Adform: přinášíme přehled novinek | |
V červnu jsme navštívili pobočku Adform v Litvě nejen s cílem poznat místní kulturu, ale především seznámit se s chystanými novinkami tohoto systému. Co Adform chystá? Podívejte se na přehled plánovaných novinek. |
10 největších chyb českých e-shopů
V boji o českého zákazníka přituhuje. Dobrý e-shop musí nabídnout víc než jen nízkou cenu zboží nebo spolehlivé doručení. Jaké největší chyby dnes české e-shopy dělají, když usilují o naši přízeň? A týkají se také vás? Přečtěte si první dva díly našeho miniseriálu: |
Psychologie titulků: 8 triků, jak získat pozornost čtenáře | |
KISSmetrics |
|
Můžete napsat sebelepší článek nebo studii, ale pokud čtenáře nezaujmete titulkem, váš materiál si nepřečte. V tomto článku najdete 8 triků, jak tvořit atraktivní titulky pomocí psychologie. |
|
Opakování: jak sledovat marketingové kampaně v Google Analytics | |
Shopify |
|
Na blogu Shopify vyšel pěkný návod, jak otrackovat a následně sledovat výkon kampaní v Google Analytics. Pokud nevíte, jak na to (nebo se chcete ujistit, že vše děláte správně), měli byste ho zařadit mezi povinnou četbu. |
|
7 tipů, jak udělat vaše PPC kampaně profitabilnější | |
Econsultancy |
|
Využíváte ve svých PPC kampaních lokalizace, časové plánování nebo cílení na zařízení? Víte, kde se vám ve vašich kampaních ztrácí peníze? Přečtěte si 7 tipů, jak svůj rozpočet využít efektivněji a vytěžit z něj co nejvíce. |
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář