1 min read

Transakční emaily – jak je využívají české shopy?

22 Lis 2013 Case studyE-mailing & CDP

305-transakcni-emaily16 obchodních sdělení během 20 dnů. Doručení potvrzovacího e-mailu objednávky za 17 minut. Poděkování jen ve 2/3 e-mailů? Jen jediný e-shop zajímá, proč jsme vrátili zakoupené zboží?

Podívejte se na studii transakčních e-mailů největších českých e-shopů. Jak využívají transakční e-maily? Jak často a v jaké kvalitě začínají zasílat obchodní sdělení a jak respektují nevyjádření přímého souhlasu s novinkami?

Celou studii najdete na http://www.acomware.cz/studie-transakcnich-emailu/.

Autor
Jan Penkala

Jenda byl od února 2014 do května 2018 ředitelem ACOMWARE. V současné době má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a business development.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top