Prezentace z AWBarcampu

awbcV minulých dnech jsme vám přinesli reportáž z našeho premiérového Barcampu, dnes přinášíme to nejzajímavější z prezentací.

Kuba ukázal vývoj e-commerce od raných e-shopů až po současný stav, na jeho téma pak navázal Ondra s prezentací E-shopy dnes a za pár let. Lucčina prezentace vycházela z knihy Kraď jako umělec – ukázala, jak se nechat inspirovat, ale přitom nevykrádat. Knihou se inspiroval také Dominik, jenž řešil otázku zvýšení efektivity. Tématu osobního rozvoje se věnovala také Štěpánka, která vysvětlila, proč neustále nejsme spokojeni.

Jirka nás uvedl do problematiky Tor sítí, Tonda nakousl problém ohledně cookies a Filip ukázal, jak na automatizaci kampaní v Google Adwords. Vladimír poté prezentoval myšlenku, jak vám mohou děti pomoci s podnikáním. Poslední prezentace, kterou zveřejňujeme, je prezentace Petra Cikána na téma Mshop.cz – Vzestup a pád, ve které mapuje dlouholetou historii svého e-shopu.

Reportáž z AWBarcampu najdete zde.

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: