Podzim slibuje zajímavé e-commerce konference. Doma i ve světě

Podzimní nabídka konferencí z oblasti e-commerce a digitálního marketingu je letos obzvláště bohatá. Vyrazit se vyplatí nejen na české, ale i některé zahraniční akce. Podívejte se na náš výběr toho nejzajímavějšího, co podzim přinese.

Dmexco

Kolín, 13. až 14. září

V polovině září můžete navštívit sousední Německo. V Kolíně proběhne konference, která představí obchodní a inovační trendy digitální ekonomiky. Řečníci z celého světa se pokusí definovat obchodní potenciál dnešní doby, optimalizaci obchodních kroků a inovace. Dmexco je místem pro setkání majitelů firem, vizionářů, marketingových a mediálních profesionálů, techniků i kreativců.

Watson Solution Market

Praha, 14. září

IBM na pražské akci představí možnosti, jak přehodnotit přístup k byznysu s využitím nových kognitivních technologií k inovacím, optimalizaci výroby a zvýšení spokojenosti zákazníků. Po celý den bude probíhat cyklus přednášek a workshopů na vybraná témata s reálným dopadem na byznys. Dozvíte se o technologiích a moderních buzz wordech jako Chatbot, Internet of Things, Blockchain, Digital Twin, Machine Learning nebo Data Science.

Eshopista

Praha, 20. září

Cílem Eshopisty je vzájemně obohatit tuzemské e-shopy o zkušenosti jejich kolegů z online podnikání. Hostem prvního podzimního dílu, který proběhne v Royalu na Praze 2, bude Alza.cz. Akce přitom nejen odpoví na otázku, „proč je Alza boží firma“, ale v rámci programu se můžete zapojit i do panelové diskuze s Tomášem Havrylukem, Petrem Benou a Vladimírem Dědkem.

WebExpo

Praha, 22. až 23. září

Konference pro webové vývojáře, UX designéry a internetové podnikatele ve střední Evropě. Těšit se můžete na více než 80 řečníků z České republiky i zahraničí. Kvůli velkému zájmu bude akce letos probíhat ve 4 přednáškových sálech. Mezi řečníky najdete například Joea Macleoda, Toma Goodwina, Markétu Kabátovou a další.

E-Business Forum 2017

Praha, 25. září

E-Business Forum představuje největší odborné akce pro internetové obchodníky. Konference pořádaná Asociací pro elektronickou komerci a TUESDAY Business Network jsou vhodné pro všechny internetové obchodníky a marketingové specialisty. Jedním z aktuálních témat budou marketingové nástrahy při zahraniční expanzi, o kterých bude přednášet David Vurma z Acomware a Štěpán Jandl z Feedo.cz. Na příběhu největšího českého e-shopu s dětským zbožím představí odlišnost jednotlivých trhů, na nichž Feedo působí.

eCommerce Expo

Londýn, 27. až 28. září

Londýnské eCommerce Expo letos nabídne přes 150 řečníků. V rámci akce se sejdou kupci i dodavatelé technologií a služeb elektronického obchodování. Akce se zabývá všemi aspekty transakčního online procesu. Zahrnuje marketing, webové platformy, doručení a zákaznický servis.

Emailing2020

Praha, 5. října

2. ročník nezávislé konference se zabývá významem a přínosem e-mailu v komunikaci, v budování loajality i v roli silného prodejního nástroje. Letos se odehraje v Konferenčním centru City v Praze. Nejnovější trendy, myšlenky a pracovní postupy představí přední světoví specialisté jako Becs Kemm, Alex Ilhan nebo Derick Wiesner.

Marketing Festival

Praha, 9. až 10. listopadu

Marketing Festival je největší marketingovou konferencí v Česku. Propojuje marketéry, PPCčkaře a webové analytiky z celého světa. Letošní ročník nabídne 50 workshopů a 9 řečníků z ČR i zahraničí. Vybráni byli 3 nejlepší řečníci z předchozích let, které doplní dalších 6 odborníků. Vystoupí například Avinash Kaushik nebo Rand Fishkin.

WebTOP100

Praha, 15. listopadu

Konference WebTop100 se zaměřuje na oblast digitálního marketingu. Klíčovými slovy letošního ročníku jsou aktuální témata a trendy, networking s profesionály z různých oborů a vzájemné sdílení know-how. Přes 20 odborníků z oboru představí svá témata formou přednášek, případových studií a analýz. Na své si tak přijde každý, korporace i start-upy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: