Plus mínus 99 slov — Rok 2020 jedním slovem

Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.

Značky na Twitteru popisují rok 2020 jedním slovem

Na sto tisíc odpovědí získal tweet 2020 in one word, který na svém účtu publikoval Twitter. Do vlákna se zapojilo hned několik celosvětových gigantů jako Lego, Adobe, Netflix nebo Windows.

https://twitter.com/LEGO_Group/status/1334636842684178433

LinkedIn testuje reklamy ve stories

Po vzoru dalších sociálních sítí LinkedIn zavádí reklamy ve stories. Bude možné cílit na zaměstnance na konkrétních pracovních pozicích, v různých odvětvích nebo i podle jména firmy. 

Rok 2020 ve znamení TikToku

Z nových dat aplikace Annie vyplývá, že TikTok byl nejstahovanější aplikací za rok 2020. Do první desítky nejstahovanějších softwarů se pak mimo další sociální sítě probojoval i ZOOM a Google Meet.

Facebook bojuje s dezinformacemi

Společnost Facebook uvedla, že plánuje zavést nová pravidla pro příspěvky, které budou šířit dezinformace ohledně nového očkování proti nemoci covid-19.

DPP spouští kampaň za 6,5 milionu

Dopravní podnik Praha se v nové kampani snaží zvrátit údajně zbytečný strach Pražanů, kteří nepoužívají MHD kvůli obavě z nakažení nemocí covid-19. Hlavním sloganem kampaně je claim Městem bezpečně, městem spolu….

 

Plánovač příspěvků pro Instagram

Facebook testuje novou funkci v Creator Studiu, díky které bude možné plánovat příspěvky na Instagram. Uživatelské prostředí připomíná například populární ZoomSphere.

Kampaň ministerstva zdravotnictví na pranýři

Do médií se minulý týden dostal vizuál z dílny ministerstva zdravotnictví, který měl vyvrátit dezinformace týkající se nové vakcíny proti koronaviru. Hned několik marketingových expertů ale upozorňuje na to, že vzhledem ke špatnému provedení reklamy má kampaň spíš protichůdný účinek.

Nákupy v Instagram Reels

Do Instagram Reels je odteď možné přidávat odkazy na nákup produktů (tzv. shopping tags). Instagram se tímto krokem snaží držet krok s populární platformou TikTok a umožňuje tvůrcům Reels zmonetizovat svoji tvorbu.

Air Bank živě

Air Bank se zapojila do iniciativy Televize naživo, v jejímž rámci vypustila spot, který působí, jako by byl vysílán živě.

 

 

Vánoce na letišti

Letiště Václava Havla ve svém vánočním spotu dává jasně vědět, že nejkrásnějším vánočním dárkem je možnost setkat se s našimi nejbližšími.

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *