Plus mínus 99 slov – Kdo není na Clubhouse, jako by nežil

Ty nejlepší spoty a kampaně i reklamní hvězdná pěchota. Pravidelná týdenní rubrika Plus mínus 99 slov vám přináší ucelený přehled toho, co by vám tento týden rozhodně nemělo uniknout.

Česko na Clubhouse

Během minulého týdne do Česka dorazila nová sociální síť Clubhouse. Ta je na rozdíl od jiných platforem založena výhradně na vlastním hlasu a živých rozhovorech ve skupinách. Vzhledem k tomu, že je aplikace zatím v testovací fázi, je možné se do ní přihlásit pouze na základě osobní pozvánky od již aktivního uživatele.

Oblečte si Jägermeistera

Německá značka alkoholu Jägermeister přichází se svou vlastní kolekcí oblečení. V kolekci je možné najít mikiny, trička a teplákové soupravy. Na některých motivech oblečení jsou pak schované speciální prvky, které se zobrazí pomocí AR filtru na Instagramu.

Když špatně vidíte, je to vidět

Český prodejce Lentiamo, původně známý jako VašeČočky.cz, zaujal svou novou antimžourací kampaní.  

BBB (Brumík, Bob a Bobek)

Potravinářská společnost Mondelez ve své nové televizní reklamní kampani na jemné pečivo Brumík vsadila na dva netradiční influencery – Boba a Bobka. I přes zapojení večerníčkové tématiky je reklama cílena na dospělou populaci.

Spojení hudbou

U příležitosti 125. výročí svého prvního koncertu představila Česká filharmonie minutový spot s názvem Spojení hudbou.

Česká reklamní zoo – kdo se letos utká o Lemury?

Až do 21. března se tvůrci mohou přihlásit do šestnáctého ročníku soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Ceny budou vyhlášeny v jednatřiceti kategoriích a jejich udělení proběhne v polovině června.

Bratia vědí, jak na to

Slovenské ministerstvo zdravotnictví odvádí skvělou práci v informování svých občanů o problematice nemoci covid-19 a k ní přidružených témat. Informačně založená kampaň jasně a názorně vykládá důležitá fakta ohledně prevence i přicházející vakcinace. Ministerstvo se navíc nebojí ke komunikaci využít ani sociální sítě.

Look them in the eyes

Kvůli zhoršující se pandemické situaci britská vláda vypustila novou kampaň, která nekompromisně připomíná, že je důležité zůstat co nejvíc doma, a neohrožovat tak své okolí. Hlavními hrdiny spotu jsou vyčerpaní zdravotníci, kterým se mají občané dívat do očí a slíbit, že dělají opravdu všechno pro to, aby se pandemie opět dostala pod kontrolu.

Bez Netflixu ani ránu

I díky přetrvávající pandemii se streamovací službě Netflix podařilo pokořit hranici 200 milionů předplatitelů. Mezi nejsledovanějšími seriály za uplynulý rok byl Tiger King, Papírový dům, Dark, Dámský gambit nebo Koruna.

Google vs. Francie

Americký internetový gigant Google se po několikaměsíčním vyjednávání zavázal k tomu, že bude platit francouzským vydavatelům za obsah.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *