Plus mínus 99 slov – Co přinesl letošní Super Bowl?

Ty nejlepší spoty a kampaně i reklamní hvězdná pěchota. Pravidelná týdenní rubrika Plus mínus 99 slov vám přináší ucelený přehled toho, co by vám tento týden rozhodně nemělo uniknout.

Super Bowl – marketingová událost roku

Na konci minulého týdne se konalo finále ligy amerického fotbalu NFL. Mimo unikátní sportovní zážitek na tuto událost čekají i marketéři. Reklamy během Superbowlu jsou totiž jedněmi z nejsledovanějších a nejdražších reklam vůbec. Na ty letošní se můžete podívat tady.

Amazon


 

Doritos


 

Chipotle


 

Pringles


 

M&M

Reklama opravdu na míru

Penzijní společnost NN připravila novou kampaň, která je připravena každému z klientů přesně na míru. Součástí voiceoveru i videa je totiž konkrétní jméno zákazníka i detailní kalkulace toho, jak úspěšně spoří.

RyanAir přestřelil

Nízkonákladová letecká společnost RyanAir čelí vlně kritiky po tom, co vypustila spot, ve kterém v návaznosti na rozšíření očkování proti koronaviru nabádala zákazníky k rezervaci letních prázdninových letů. Zmíněný spot už společnost stáhla.

eGovernment 

Ministerstvo vnitra spustilo aktivační fázi kampaně na podporu digitalizace, tzv. eGovernment. Ministerstvo vsadilo na prosklené budky naplněné papíry. Boxy byly doplněny i o vysvětlující infografiku. Hlavní část kampaně ale začne až na jaře.

Láska nemá lockdown!

To alespoň tvrdí nová valentýnská kampaň společnosti Slevomat. Ve spotu se snaží ukázat, že ačkoliv letos nebudou oslavy svátku lásky moci probíhat tradičním způsobem, neznamená to, že bychom se o ně měli úplně ochudit.

Ahmad Tea má správný čaj

Ahmad Tea vypustil dva nové televizní spoty. Hlavní claim kampaně je: „Vy máte své rituály, my vám k nim dáme ten správný čaj.“

Tiskovky na Clubhouse

Na začátku února na nové sociální síti Clubhouse proběhla první tisková konference týkající se robotického vysavače Roomba i3. Hlavním problémem v této formě komunikace je fakt, že aplikace je stále dostupná pouze majitelům iPhonů, takže není možné oslovit všechny relevantní novináře.

Škodovka na detektoru lži

Automobilka Škoda auto vypustila novou kampaň, ve které připojila svého prodejce na detektor lži.

Obnovení fotek na Instagramu

Od minulého týdne je na Instagramu dostupná nová funkce, díky které je možné obnovit příspěvky, které byly za posledních 30 dní smazány. Složka je v nastavení > účet > nedávno smazané.

Targa Florio od Kofoly

Tuzemská společnost Kofola uvádí na trh zbrusu novou značku Targa Florio, svěží limonádu ze sicilských citrusů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *