3 mins read

Máte na to pracovat v ACOMWARE? Zkuste si krátký test

02 Čvc 2014 Uncategorized

testPokud to ještě nevíte, aktuálně hledáme nového e-commerce konzultanta. Nejen on, ale i všichni naši specialisté jsou každých pár měsíců testováni ze svých znalostí e-commerce a online marketingu. Uvnitř test + možnost vyhodnocení vašich odpovědí.

Co je potřeba vědět a znát, abyste mohli pracovat v ACOMWARE? V červnu prošli naši specialisté pravidelným interním testem a jeho malou ochutnávku nabízíme také vám. Upozorňujeme, že otázky nejsou kompletní, jde pouze o krátký vzorek.

Zkušební test

  1. Jak byste rozložili (v procentech) částku 1 milion Kč bez DPH jako investici do marketingu v roce 2014 pro e-shop pepe-jeans-store.cz (značkové oblečení, má 2 prodejny v Praze) a proč (stačí stručně)?
    • SEO (včetně odkazů a obsahu)
    • XML
    • Emailing
    • RTB včetně retargetingu
    • Display kampaně
    • PPC kampaně
    • Firemní katalogy
    • Optimalizace webu
    • Sociální sítě
    • Offline (rádio, TV, billboard, BTL)
  2. Jak si poradit s not-provided klíčovými slovy z Google SERP v Google Analytics?
  3. RFM model – vysvětlete, popište zkratky
  4. Jaké jsou 4 (z 5 ) možnosti cílení kampaní v Adformu (RTB)?
  5. Co jsou to Auction Insights v Google AdWords?
  6. Plánujete pro klienta mediální (nebo i PPC) kampaň – celkový rozpočet je 100 000 Kč bez DPH. Klient prodávající zahradní techniku, potřeby, bazény, nářadí atp. má marži 33,333 %. Ví, že zákazník u něj nakoupí 2x ročně a průměrná hodnota jedné objednávky je 3 630 Kč s DPH. Web má konverzi 1 %. Všichni zákazníci z kampaně budou noví. Klient chce návratnost do 1 roku, nepožaduje ji tedy hned na první objednání zákazníka. Kolik ho může maximálně stát 1 klik z kampaně, aby byl po roce na „nule“? Jaký bude celkový obrat za 1 rok, který mu zákazníci přinesou? Co na webu udělat za techniku/vylepšení, aby se výkon kampaně zvýšil, a o kolik to může být (alespoň 3 věci)?
  7. Vysvětlete pojmy či nástroje:
    • Litmus
    • Gmail Sponsored Promotions
    • Admeta
    • NPS
    • Optimizely
    • Sales Manago
    • MajesticSEO

Jak na vyhodnocení

Chcete si své výsledky porovnat s námi? Zašlete své odpovědi na email info@acomware.cz. Pošleme vám vyhodnocení. Pokud máte zájem o práci v ACOMWARE, přiložte rovnou svůj strukturovaný životopis.

Pokud se chcete o své odpovědi podělit v komentářích, vložte sem odpověď na otázku číslo 6. Tenhle početní příklad by měl konzultant zvládnout. Podařilo se?

Autor
Kamil Gric

Kamil pracuje na pozici PR Manager. Aktivně se věnuje zejména problematice PR a obsahu. Připravuje případové studie, výstupy pro média i populárně-naučné články pro náš blog.

One thought on “Máte na to pracovat v ACOMWARE? Zkuste si krátký test

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top