Máte na to pracovat v ACOMWARE? Zkuste si krátký test

testPokud to ještě nevíte, aktuálně hledáme nového e-commerce konzultanta. Nejen on, ale i všichni naši specialisté jsou každých pár měsíců testováni ze svých znalostí e-commerce a online marketingu. Uvnitř test + možnost vyhodnocení vašich odpovědí.

Co je potřeba vědět a znát, abyste mohli pracovat v ACOMWARE? V červnu prošli naši specialisté pravidelným interním testem a jeho malou ochutnávku nabízíme také vám. Upozorňujeme, že otázky nejsou kompletní, jde pouze o krátký vzorek.

Zkušební test

  1. Jak byste rozložili (v procentech) částku 1 milion Kč bez DPH jako investici do marketingu v roce 2014 pro e-shop pepe-jeans-store.cz (značkové oblečení, má 2 prodejny v Praze) a proč (stačí stručně)?
    • SEO (včetně odkazů a obsahu)
    • XML
    • Emailing
    • RTB včetně retargetingu
    • Display kampaně
    • PPC kampaně
    • Firemní katalogy
    • Optimalizace webu
    • Sociální sítě
    • Offline (rádio, TV, billboard, BTL)
  2. Jak si poradit s not-provided klíčovými slovy z Google SERP v Google Analytics?
  3. RFM model – vysvětlete, popište zkratky
  4. Jaké jsou 4 (z 5 ) možnosti cílení kampaní v Adformu (RTB)?
  5. Co jsou to Auction Insights v Google AdWords?
  6. Plánujete pro klienta mediální (nebo i PPC) kampaň – celkový rozpočet je 100 000 Kč bez DPH. Klient prodávající zahradní techniku, potřeby, bazény, nářadí atp. má marži 33,333 %. Ví, že zákazník u něj nakoupí 2x ročně a průměrná hodnota jedné objednávky je 3 630 Kč s DPH. Web má konverzi 1 %. Všichni zákazníci z kampaně budou noví. Klient chce návratnost do 1 roku, nepožaduje ji tedy hned na první objednání zákazníka. Kolik ho může maximálně stát 1 klik z kampaně, aby byl po roce na „nule“? Jaký bude celkový obrat za 1 rok, který mu zákazníci přinesou? Co na webu udělat za techniku/vylepšení, aby se výkon kampaně zvýšil, a o kolik to může být (alespoň 3 věci)?
  7. Vysvětlete pojmy či nástroje:
    • Litmus
    • Gmail Sponsored Promotions
    • Admeta
    • NPS
    • Optimizely
    • Sales Manago
    • MajesticSEO

Jak na vyhodnocení

Chcete si své výsledky porovnat s námi? Zašlete své odpovědi na email info@acomware.cz. Pošleme vám vyhodnocení. Pokud máte zájem o práci v ACOMWARE, přiložte rovnou svůj strukturovaný životopis.

Pokud se chcete o své odpovědi podělit v komentářích, vložte sem odpověď na otázku číslo 6. Tenhle početní příklad by měl konzultant zvládnout. Podařilo se?

Celkem 1 komentář k článku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: