Máte na to pracovat v ACOMWARE? Zkuste si krátký test
Pokud to ještě nevíte, aktuálně hledáme nového e-commerce konzultanta. Nejen on, ale i všichni naši specialisté jsou každých pár měsíců testováni ze svých znalostí e-commerce a online marketingu. Uvnitř test + možnost vyhodnocení vašich odpovědí.
Co je potřeba vědět a znát, abyste mohli pracovat v ACOMWARE? V červnu prošli naši specialisté pravidelným interním testem a jeho malou ochutnávku nabízíme také vám. Upozorňujeme, že otázky nejsou kompletní, jde pouze o krátký vzorek.
Zkušební test
- Jak byste rozložili (v procentech) částku 1 milion Kč bez DPH jako investici do marketingu v roce 2014 pro e-shop pepe-jeans-store.cz (značkové oblečení, má 2 prodejny v Praze) a proč (stačí stručně)?
- SEO (včetně odkazů a obsahu)
- XML
- Emailing
- RTB včetně retargetingu
- Display kampaně
- PPC kampaně
- Firemní katalogy
- Optimalizace webu
- Sociální sítě
- Offline (rádio, TV, billboard, BTL)
- Jak si poradit s not-provided klíčovými slovy z Google SERP v Google Analytics?
- RFM model – vysvětlete, popište zkratky
- Jaké jsou 4 (z 5 ) možnosti cílení kampaní v Adformu (RTB)?
- Co jsou to Auction Insights v Google AdWords?
- Plánujete pro klienta mediální (nebo i PPC) kampaň – celkový rozpočet je 100 000 Kč bez DPH. Klient prodávající zahradní techniku, potřeby, bazény, nářadí atp. má marži 33,333 %. Ví, že zákazník u něj nakoupí 2x ročně a průměrná hodnota jedné objednávky je 3 630 Kč s DPH. Web má konverzi 1 %. Všichni zákazníci z kampaně budou noví. Klient chce návratnost do 1 roku, nepožaduje ji tedy hned na první objednání zákazníka. Kolik ho může maximálně stát 1 klik z kampaně, aby byl po roce na „nule“? Jaký bude celkový obrat za 1 rok, který mu zákazníci přinesou? Co na webu udělat za techniku/vylepšení, aby se výkon kampaně zvýšil, a o kolik to může být (alespoň 3 věci)?
- Vysvětlete pojmy či nástroje:
- Litmus
- Gmail Sponsored Promotions
- Admeta
- NPS
- Optimizely
- Sales Manago
- MajesticSEO
Jak na vyhodnocení
Chcete si své výsledky porovnat s námi? Zašlete své odpovědi na email info@acomware.cz. Pošleme vám vyhodnocení. Pokud máte zájem o práci v ACOMWARE, přiložte rovnou svůj strukturovaný životopis.
Pokud se chcete o své odpovědi podělit v komentářích, vložte sem odpověď na otázku číslo 6. Tenhle početní příklad by měl konzultant zvládnout. Podařilo se?
Tomáš
Trocha počítání na odreagování v práci, díky:) – CPC max. 20 Kč.