Listopad ve znamení workshopů

Druhá polovina listopadu bude u nás v ACOMWARE ve znamení workshopů. V plánu je jich celkem šest. Opakujeme tři nejúspěšnější, ale těšit se můžete i na tři nové s tématy, o která je největší zájem. Bližší informace o jednotlivých workshopech najdete níže. Počet míst je omezen, tak se neváhejte registrovat!

Workshop: Nastartujte svůj brand

21.11. od 9:30

Jindra Jíra, vedoucí našeho marketingového oddělení, si pro vás připravil workshop plný rad a praktických příkladů. Dozvíte se, jak stavět a rozvíjet značku a hlavně jak se vyhnout zásadním chybám.

Workshop: Vztahy s veřejností a mediální krajina

22.11. od 9:30

Umíte přemýšlet jako novinář? Chcete se dozvědět, jak konkrétně využíváme PR ve společnosti ACOMWARE, abychom podpořili vlastní značku? Přijďte na čtyř hodinový workshop, kterým vás provedou Kamil Gric, PR manažer z Acomware a Markéta Pudilová, PR Director Narrative Media.

Workshop: YouTube a jeho možnosti pro posílení vaší značky

23.11. od 9:30

Náš digitální mág David Vurma (jinak Head of Performance & Digital Media) vás provede velmi pozitivně hodnoceným workshopem YouTube a jeho možnosti pro posílení vaší značky. V rámci workshopu se zaměříte na srovnání YouTube s TV a možnosti vzájemné podpory těchto kanálů, měření a vyhodnocování videí i mnoho dalších zajímavých témat z oblasti digitálních médií. Chybět nebudou ani ukázky případových studií.

Workshop: Efektivní lead generation marketing

28.11. od 9:30

Na druhém workshopu Jindry Jíry si vysvětlíme, jak správně připravit, nastavit a vyhodnocovat lead gen. Zjistíte na jaká úskalí si dát pozor a získáte tipy a triky, jak dělat lead generation marketing ještě lépe. Nebude chybět ani základní rozdělení lead procesu a zasazení do kontextu STDC.

Workshop: Inteligentní e-mailová komunikace

29.11. od 9:30

Pátý workshop povedou mistři e-mailingu, Petr Cikán, Head of Email Marketing a Martin Halama, Email Marketing Strategist. Petr Cikán se zaměří na centrální marketingovou databázi a ukáže vám efektivní automatizované kampaně. Martin Halama vám na praktických ukázkách představí e-mailingové nástroje, práci s databázemi a tvorbu pokročilé segmentace zákazníků a cílových skupin.

Workshop: O GDPR a ePrivacy

30.11. od 9:30

Vladan Rámiš, ředitel právního úseku MAFRA, vás provede úspěšným GDPR a ePrivacy workshopem. Ten se v říjnu vyprodal v rekordním čase. Workshop bude mít tři části a jeho součástí bude i diskuze, kdy bude prostor pro vaše dotazy. Počet míst je opět omezen, neváhejte proto s registrací a připravte se na příchod GDPR s tím nejpovolanějším.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: