Druhá polovina listopadu bude u nás v ACOMWARE ve znamení workshopů. V plánu je jich celkem šest. Opakujeme tři nejúspěšnější, ale těšit se můžete i na tři nové s tématy, o která je největší zájem. Bližší informace o jednotlivých workshopech najdete níže. Počet míst je omezen, tak se neváhejte registrovat!
Workshop: Nastartujte svůj brand
21.11. od 9:30
Jindra Jíra, vedoucí našeho marketingového oddělení, si pro vás připravil workshop plný rad a praktických příkladů. Dozvíte se, jak stavět a rozvíjet značku a hlavně jak se vyhnout zásadním chybám.
Workshop: Vztahy s veřejností a mediální krajina
22.11. od 9:30
Umíte přemýšlet jako novinář? Chcete se dozvědět, jak konkrétně využíváme PR ve společnosti ACOMWARE, abychom podpořili vlastní značku? Přijďte na čtyř hodinový workshop, kterým vás provedou Kamil Gric, PR manažer z Acomware a Markéta Pudilová, PR Director Narrative Media.
Workshop: YouTube a jeho možnosti pro posílení vaší značky
23.11. od 9:30
Náš digitální mág David Vurma (jinak Head of Performance & Digital Media) vás provede velmi pozitivně hodnoceným workshopem YouTube a jeho možnosti pro posílení vaší značky. V rámci workshopu se zaměříte na srovnání YouTube s TV a možnosti vzájemné podpory těchto kanálů, měření a vyhodnocování videí i mnoho dalších zajímavých témat z oblasti digitálních médií. Chybět nebudou ani ukázky případových studií.
Workshop: Efektivní lead generation marketing
28.11. od 9:30
Na druhém workshopu Jindry Jíry si vysvětlíme, jak správně připravit, nastavit a vyhodnocovat lead gen. Zjistíte na jaká úskalí si dát pozor a získáte tipy a triky, jak dělat lead generation marketing ještě lépe. Nebude chybět ani základní rozdělení lead procesu a zasazení do kontextu STDC.
Workshop: Inteligentní e-mailová komunikace
29.11. od 9:30
Pátý workshop povedou mistři e-mailingu, Petr Cikán, Head of Email Marketing a Martin Halama, Email Marketing Strategist. Petr Cikán se zaměří na centrální marketingovou databázi a ukáže vám efektivní automatizované kampaně. Martin Halama vám na praktických ukázkách představí e-mailingové nástroje, práci s databázemi a tvorbu pokročilé segmentace zákazníků a cílových skupin.
Workshop: O GDPR a ePrivacy
30.11. od 9:30
Vladan Rámiš, ředitel právního úseku MAFRA, vás provede úspěšným GDPR a ePrivacy workshopem. Ten se v říjnu vyprodal v rekordním čase. Workshop bude mít tři části a jeho součástí bude i diskuze, kdy bude prostor pro vaše dotazy. Počet míst je opět omezen, neváhejte proto s registrací a připravte se na příchod GDPR s tím nejpovolanějším.