Jak se bude vyvíjet česká e-commerce v roce 2013
Jak osobnosti Vašek Liška (Allegro Group), Jiří Hlavenka (Vltava.cz), Jitka Součková (Kasa.cz) hodnotí českou e-commerce v roce 2012? Jak odhadují rok 2013? Podívejte se na videa.
Podívejte se na videa z březnové panelové diskuze v Café Louvre o aktuálním stavu a budoucnosti české e-commerce. Mezi panelisty vystoupili známé osobnosti české e-commerce: Vašek Liška (Allegro Group), Jiří Hlavenka (Vltava.cz), Jitka Součková (Kasa.cz), Jan Penkala (ACOMWARE) a Tomáš Hájek (ADMEZ).
Dotazy padaly i ze strany publika, kam přijalo pozvání více než 60 představitelů známých českých e-shopů – VašeČočky.cz, Supraphon, Popron, Expert ČR, Lékárna.cz, Astratex.cz aj).
Panelovou diskuzi jsme pořádali se společnostmi Dark Side a ADMEZ.
Zhodnocení roku 2012
Zhodnocení výsledků české e-commerce za rok 2012 Je cena klíčový faktor ovlivňující nákupní rozhodování zákazníků? Co chybí českým e-shopům oproti zahraničí?
Zákazník
Specifika českého a slovenského zákazníka. Patří budoucnost tabletům? Co chybí českým e-shopům?
Změny v chování zákazníka
Rozmazlení a dobře informovaní zákazníci, chybějící data o zákaznické věrnosti a neflexibilita českých e-shopů při změnách chování zákazníka.
Retail vs online
Dobírka, výdejní místa, nedokonalá logistika, kterou zákazník nevnímá jako třetí subjekt, a příležitost/hrozba v podobě posílání zásilek přes Českou poštu.
Výhledy na rok 2013 a dál
Přeceňují e-shopy sociální sítě, SEO a PPC? Rok 2013 by mohl být rokem tabletů, multikanálového prodeje, péče o zákazníka a lepší e-commerce infrastruktury?
Napsat komentář