Jak se bude vyvíjet česká e-commerce v roce 2013

foto-panelova-diskuze-2013Jak  osobnosti Vašek Liška (Allegro Group), Jiří Hlavenka (Vltava.cz), Jitka Součková (Kasa.cz) hodnotí českou e-commerce v roce 2012? Jak odhadují rok 2013? Podívejte se na videa.

Podívejte se na videa z březnové panelové diskuze v Café Louvre o aktuálním stavu a budoucnosti české e-commerce. Mezi panelisty vystoupili známé osobnosti české e-commerce: Vašek Liška (Allegro Group), Jiří Hlavenka (Vltava.cz), Jitka Součková (Kasa.cz), Jan Penkala (ACOMWARE) a Tomáš Hájek (ADMEZ).

Dotazy padaly i ze strany publika, kam přijalo pozvání více než 60 představitelů známých českých e-shopů – VašeČočky.cz, Supraphon, Popron, Expert ČR, Lékárna.cz, Astratex.cz aj).

Panelovou diskuzi jsme pořádali se společnostmi Dark Side a ADMEZ.

Zhodnocení roku 2012

Zhodnocení výsledků české e-commerce za rok 2012 Je cena klíčový faktor ovlivňující nákupní rozhodování zákazníků? Co chybí českým e-shopům oproti zahraničí?


Zákazník

Specifika českého a slovenského zákazníka. Patří budoucnost tabletům? Co chybí českým e-shopům?


Změny v chování zákazníka

Rozmazlení a dobře informovaní zákazníci, chybějící data o zákaznické věrnosti a neflexibilita českých e-shopů při změnách chování zákazníka.


Retail vs online

Dobírka, výdejní místa, nedokonalá logistika, kterou zákazník nevnímá jako třetí subjekt, a příležitost/hrozba v podobě posílání zásilek přes Českou poštu.


Výhledy na rok 2013 a dál

Přeceňují e-shopy sociální sítě, SEO a PPC? Rok 2013 by mohl být rokem tabletů, multikanálového prodeje, péče o zákazníka a lepší e-commerce infrastruktury?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: