1 min read

Jak řešit rostoucí cenu PPC o Vánocích?

19 Lis 2015 Uncategorized

Cena za proklik bude na Vánoce rozhodně stoupat. Je třeba brát v potaz, že stále mnoho konkurentů přes rok vůbec neinzeruje a vyčkávají právě na vánoční sezónu. Ve hře je proto rázem více inzerentů. Pokud s CPC nebudete pracovat, růst konkurence poznáte na nižších pozicích inzerátů, kvůli čemuž můžete přijít o značnou část návštěvnosti.

Jak to řešit? Minimálně zapněte rozšířenou CPC (ECPC). Pokud máte v systému nastaveno měření konverzí (pokud ne, doporučujeme ho určitě nastavit), ECPC může zvýšit nabídku v dané aukci až o 30 %, pokud zjistí potenciál ke konverzi. Pokud ale systém vyhodnotí pouze malou pravděpodobnost uskutečnění konverze, může být nabídka snížena až o 100 %.

Autor
Petra Pacáková

Petra na pozici Head of Performance vede vlastní tým specialistů a zajímá se o to, aby naši klienti vytěžili z PPC kampaní maximum. Petra má za sebou dlouholetou zkušenost z předchozí práce pro PPC agenturu a nejrůznější e-shopy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top