Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Klega.
Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Klega.
Ondřej má na starosti partnerské činnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Přednáší na konferencích a participuje na přednáškách pro studenty marketingu.
Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.
Hledali jsme způsob, jakým na e-shopu klienta podpořit prodeje nábytkových sérií, a rozhodli jsme se využít CDP Bloomreach Engagement, která je datovým srdcem společnosti Sconto. Platformu využíváme na správu zákaznických dat a k personalizované komunikaci napříč různými kanály. Pro kampaň jsme zvolili funkci webových vrstev, přes které jsme na e-shop vložili interaktivní prvky, od nichž jsme očekávali, že zjednoduší cestu k nákupu.
Během naší více než dvacetileté praxe jsme v české e-commerce vypozorovali jistý neustávající trend: většina firem se honí za „snadnými a rychlými výsledky“ z performance marketingu. Tato strategie se však zaměřuje jen na lidi, kteří už o značce vědí a jsou připraveni nakoupit, což vede k omezenému růstu, silnější konkurenci a rostoucím nákladům na reklamu. Naopak nárůst tržeb Europ Assistance ukazuje, že dlouhodobé a komplexní strategie, zaměřené na budování značky a získávání nových zákazníků, mohou přinést výrazný růst a udržitelný úspěch.
Chcete dosáhnout vyšší konverze PPC a maximalizovat návratnost investic? V této případové studii ukazujeme, jak jsme Trinity Bank zvýšili úspěšnost kampaní o 72 % a zároveň snížili CPC o 40 %. Čtěte dál!