Internetový obchod s tváří 13 Září AutorOndřej Klega RubrikyPřípadové studie, Školení a workshopy Tweet Like It Google + Linkedin Pinterest Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Klega. Shoproku – případová studie – Armed from acomwareonline Napsat komentář Zrušit odpověď na komentářVaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *Komentář Jméno * E-mail * Uložit do prohlížeče jméno, e-mail a webovou stránku pro budoucí komentáře. Tweet Like It Google + Linkedin Pinterest Štítky: Podobné články Analýza: Jak komunikují české e-shopy pomocí newsletterů? Transakční emaily – jak je využívají české shopy? Podzimní kalendář e-shopaře Titulní strana » Případové studie » Internetový obchod s tváří Další článek
Napsat komentář