Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Klega.
Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Klega.
Ondřej má na starosti partnerské činnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Přednáší na konferencích a participuje na přednáškách pro studenty marketingu.
Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.
Během naší více než dvacetileté praxe jsme v české e-commerce vypozorovali jistý neustávající trend: většina firem se honí za „snadnými a rychlými výsledky“ z performance marketingu. Tato strategie se však zaměřuje jen na lidi, kteří už o značce vědí a jsou připraveni nakoupit, což vede k omezenému růstu, silnější konkurenci a rostoucím nákladům na reklamu. Naopak nárůst tržeb Europ Assistance ukazuje, že dlouhodobé a komplexní strategie, zaměřené na budování značky a získávání nových zákazníků, mohou přinést výrazný růst a udržitelný úspěch.
Chcete dosáhnout vyšší konverze PPC a maximalizovat návratnost investic? V této případové studii ukazujeme, jak jsme Trinity Bank zvýšili úspěšnost kampaní o 72 % a zároveň snížili CPC o 40 %. Čtěte dál!
SpokojenýPes.cz, přední český e-shop s potřebami pro domácí mazlíčky, je skvělým příkladem toho, jak lze využít detailní zákaznická data sbíraná v platformě Bloomreach Engagement k efektivnímu růstu byznysu. Když se skloubí personalizovaná komunikace se zákazníky se psím šarmem, může vzniknout jedinečný newsletter pro každého klienta, který nejen zvýší prodeje, ale také prohloubí vztah se zákazníky. Přečtěte si, jak probíhal celý proces, ve kterém kampaň „Máte to spočítaný!“ díky jedinému e-mailu dosáhla návratnosti ROI 6230 %.