Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Klega.
Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Klega.
Ondřej má na starosti partnerské činnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Přednáší na konferencích a participuje na přednáškách pro studenty marketingu.
Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.
Během naší více než dvacetileté praxe jsme v české e-commerce vypozorovali jistý neustávající trend: většina firem se honí za „snadnými a rychlými výsledky“ z performance marketingu. Jenže tím se zaměřují jen na lidi, kteří už o značce vědí a jsou připraveni nakoupit. Co to znamená? Omezený růst a silnější konkurenci (jelikož všichni cílí na stejnou skupinu zákazníků) i rostoucí cenu reklamy, protože musíte investovat stále více, abyste dosáhli stejného efektu.
Abyste uspěli v rychle se měnícím světě digitálního marketingu, musíte neustále hledat nové způsoby, jak zlepšit výkon display obsahových kampaní. Standardní praxí v PPC kampaních je cílit reklamy na všechna zařízení společně pro snadnější správu. My jsme se však rozhodli jít proti proudu a v již tak úspěšné kampani pro Trinity Bank jsme otestovali netradiční přístup: rozdělili jsme kampaně podle zařízení (desktop a mobil). Naším cílem bylo zjistit, zda detailnější optimalizace přinese výrazně lepší výsledky, i když to znamená složitější a náročnější správu.
SpokojenýPes.cz, přední český e-shop s potřebami pro domácí mazlíčky, je skvělým příkladem toho, jak lze využít detailní zákaznická data sbíraná v platformě Bloomreach Engagement k efektivnímu růstu byznysu. Když se skloubí personalizovaná komunikace se zákazníky se psím šarmem, může vzniknout jedinečný newsletter pro každého klienta, který nejen zvýší prodeje, ale také prohloubí vztah se zákazníky. Přečtěte si, jak probíhal celý proces, ve kterém kampaň „Máte to spočítaný!“ díky jedinému e-mailu dosáhla návratnosti ROI 6230 %.