Google Platformy míří do Evropy
Google oznámil, že v polovině října spustí v Evropě program Platformy Google. Ten umožní zobrazování produktů, které jsou nahrány v Google Merchants Centru v nově redesignované kartě Google nákupů. Přečtěte si, co tato změna v praxi přinese.
Platformy zvýší využitelnost neplacené inzerce
Do Google nákupů nyní míří většina kliků z výsledků vyhledávání, které se zobrazují v horní nebo postranní části boxu produktů. Jen minimum uživatelů míří do záložky Nákupy, kde můžou porovnávat ceny jednotlivých e-shopů. Google se proto rozhodl tuto kartu redesignovat.
V horní části stránky se budou zobrazovat placené výsledky, pod kterými budou nově umístěny výsledky zdarma. Nové zobrazení vidíte na obrázku níže vpravo:
Google Platformy zvýší význam produktových titulků
V současné době jsou již Platformy Google spuštěny v USA, ze kterých můžeme zatím čerpat zkušenosti. Očekáváme, že Google Platformy zdarma přinesou okolo 5 % prokliků, které míří přes Shopping kampaně.
Po spuštění Platforem se stane název produktu ještě důležitější než doposud. U e-shopů je titulek produktu, který zasílají do Google nákupů, stále opomíjený bod. I přes svůj přímý vliv na výkon kampaní. Pokud chcete zvýšit míru prokliků, věnujte pozornost tomu, jak správně psát titulek produktu.
Zatím nevyužíváte Google nákupy? Platformy jsou dobrý start
Mnohým obchodníkům, kteří dosud Google nákupy nevyužívají, mohou Google platformy posloužit jako startovací bod. Umožní jim totiž zdarma registraci i vyzkoušení Merchants centra.
V rámci přehledů Merchants centra byste po spuštění platforem Google měli nalézt přehled, ve kterém si můžete zobrazit počet prokliků, které Google Platformy generují. To vám poskytne výchozí pohled pro efektivitu této funkce.
V pokračování článku vám přiblížíme, jak Google Platformy nastavit, abyste se vyhnuli časté příčině zamítnutí produktů.
Napsat komentář