E-feed (únor 2015) – reportáž z PPC Masters a případovka levneELEKTRO.cz
V únorove čísle našeho e-commerce zpravodaje jste si mohli přečíst, jaký byl únorový mítink Eshopista s CZC.cz, reportáž z berlínské konference PPC Masters a také případovou studii, jak jsme e-shopu levneELEKTRO.cz v PPC významně snížili podíl nákladů na obratu.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – únor 2015 |
Josef Matějka (CZC.cz): “Naším cílem je loajální zákazník” | |
Eshopista |
|
V únoru se uskutečnil další Eshopista, tentokrát se zakladatelem firmy CZC Josefem Matějkou a marketingovým ředitelem Kamilem Demuthem. Dozvěděli jsem se spoustu informací nejen o IT, ale také o online marketingu. |
|
Konference PPC masters – rady z celé Evropy | |
ACOMWARE |
|
Tento rok se v Německu konal již druhý ročník velké PPC konference. V roli přednášejících se představila řada zajímavých hostů. Hovořili nejen na téma budoucích trendů, ale také o každodenní práci PPC týmů. |
|
Bonami – ztrojnásobili jsme obrat a míříme na Slovensko | |
Lupa.cz |
|
Online prodejce designového nábytku a bytových doplňků Bonami loni utržil 100 milionů Kč a letos chce vyrůst na dvojnásobek. V loňském roce expandoval na polský trh a letos míří na Slovensko. Účet na něm má na 800 tisíc zákazníků. |
Případová studie – Levné elektro | |
Pro nejoblíbenější e-shop v ČR podle ankety ShopRoku spravujeme od loňského roku PPC kampaně – rostou nejen tržby, ale také se více než 3x snížil podíl nákladů na obratu. |
|
Audience buying v RTB zvyšuje CTR i konverzi | |
V RTB aktuálně testujeme nový druh cílení a segmentace uživatelů. Překážkou bývá nedostatek dat od třetí strany, ale existují možnosti, jak se s tímto nedostatkem vyrovnat. Jak se nám audience buying osvědčil? |
|
Rozhovor: Klíčem k úspěchu je specializace a silný tým | |
Jenda Penkala v rozhovoru pro MarketingSalesMedia vysvětluje, jaká je vize ACOMWARE a čím se liší od konkurence. Prozrazuje také, jak se nejlépe zorientovat při výběru agentury. |
|
Relační data a webtracking: Proč je používat? | |
Často slýcháme o nutnosti personalizace emailových sdělení. K tomu však musíme znát o nakupujících větší množství informací. Jak tyto informace můžete získat? |
Kytary.cz: Když se láska k hudbě “zvrhne” v největší business Potká se takhle baskytarista s kytaristou a ten první tomu druhému povídá… No ano 🙂 Přesně takhle se zrodil největší český e-shop s hudebními nástroji! Slevový kód: acw-07-kyt |
Jak utratit prvních 100 dolarů v Google Adwords | |
Shopify |
|
Tento návod vám poradí, jak co nejlépe nastavit váš Google AdWords účet. Zároveň se dozvíte, jak co nejefektivněji naplánovat vaše kampaně a útratu prvního stodolarového budgetu. |
|
7 nejlepších popup skriptů pro každý projekt | |
Kissmetrics |
|
Jako marketéři stále potřebujeme naše zákazníky informovat o nových akcích či nabídkách a jak lépe lze získat jejich pozornost, než s využitím popup oken? Jaké jsou nejlepší popup programy? |
|
5 jednoduchých online programů na tvorbu vašeho loga | |
Shopify |
|
Máte produkt, po kterém se zapráší, ale bojujete s vaším brandingem? Potřebujete logo, ale nemáte žádné nápady nebo ideu jak vytvořit to nejlepší a nechcete utratit celý rozpočet za designera? Máme pro vás řešení! |
Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář