E-feed (únor 2015) – reportáž z PPC Masters a případovka levneELEKTRO.cz

V únorove čísle našeho e-commerce zpravodaje jste si mohli přečíst, jaký byl únorový mítink Eshopista s CZC.cz, reportáž z berlínské konference PPC Masters a také případovou studii, jak jsme e-shopu levneELEKTRO.cz v PPC významně snížili podíl nákladů na obratu.

Logo ACOMWARE

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

E-feed – únor 2015

Aktuálně z e-commerce
Eshopista width= Josef Matějka (CZC.cz): “Naším cílem je loajální zákazník”

Eshopista

V únoru se uskutečnil další Eshopista, tentokrát se zakladatelem firmy CZC Josefem Matějkou a marketingovým ředitelem Kamilem Demuthem. Dozvěděli jsem se spoustu informací nejen o IT, ale také o online marketingu.

line.png
ACOMWARE Konference PPC masters – rady z celé Evropy

ACOMWARE

Tento rok se v Německu konal již druhý ročník velké PPC konference. V roli přednášejících se představila řada zajímavých hostů. Hovořili nejen na téma budoucích trendů, ale také o každodenní práci PPC týmů.

line.png
LUPA Bonami – ztrojnásobili jsme obrat a míříme na Slovensko

Lupa.cz

Online prodejce designového nábytku a bytových doplňků Bonami loni utržil 100 milionů Kč a letos chce vyrůst na dvojnásobek. V loňském roce expandoval na polský trh a letos míří na Slovensko. Účet na něm má na 800 tisíc zákazníků.

Studie
Studie Případová studie – Levné elektro

Pro nejoblíbenější e-shop v ČR podle ankety ShopRoku spravujeme od loňského roku PPC kampaně – rostou nejen tržby, ale také se více než 3x snížil podíl nákladů na obratu.

>> Přejít na studii + infografiku <<

Sledujte nás:fb.pngtw.pngyt.png

Novinky v ACOMWARE
RTB Audience buying v RTB zvyšuje CTR i konverzi

V RTB aktuálně testujeme nový druh cílení a segmentace uživatelů. Překážkou bývá nedostatek dat od třetí strany, ale existují možnosti, jak se s tímto nedostatkem vyrovnat. Jak se nám audience buying osvědčil?

line.png
Rozhovor Rozhovor: Klíčem k úspěchu je specializace a silný tým

Jenda Penkala v rozhovoru pro MarketingSalesMedia vysvětluje, jaká je vize ACOMWARE a čím se liší od konkurence. Prozrazuje také, jak se nejlépe zorientovat při výběru agentury.

line.png
Webtracking Relační data a webtracking: Proč je používat?

Často slýcháme o nutnosti personalizace emailových sdělení. K tomu však musíme znát o nakupujících větší množství informací. Jak tyto informace můžete získat?

Pozvánka
Kytary

Kytary.cz: Když se láska k hudbě “zvrhne” v největší business

Potká se takhle baskytarista s kytaristou a ten první tomu druhému povídá… No ano 🙂 Přesně takhle se zrodil největší český e-shop s hudebními nástroji!

>>Chci se zúčastnit <<

Slevový kód: acw-07-kyt

mohlobysehodit.png
Shopify Jak utratit prvních 100 dolarů v Google Adwords

Shopify

Tento návod vám poradí, jak co nejlépe nastavit váš Google AdWords účet. Zároveň se dozvíte, jak co nejefektivněji naplánovat vaše kampaně a útratu prvního stodolarového budgetu.

line.png
Kissmetrics 7 nejlepších popup skriptů pro každý projekt

Kissmetrics

Jako marketéři stále potřebujeme naše zákazníky informovat o nových akcích či nabídkách a jak lépe lze získat jejich pozornost, než s využitím popup oken? Jaké jsou nejlepší popup programy?

line.png
Shopify 5 jednoduchých online programů na tvorbu vašeho loga

Shopify

Máte produkt, po kterém se zapráší, ale bojujete s vaším brandingem? Potřebujete logo, ale nemáte žádné nápady nebo ideu jak vytvořit to nejlepší a nechcete utratit celý rozpočet za designera? Máme pro vás řešení!

ACOMWARE

Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119
info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: