E-feed – únor 2014
Únorové číslo našeho e-commerce zpravodaje oznamuje dvě nejpodstatnější novinky, které přichystal tuzemský Seznam.cz. Přinášíme Vám také reportáž z dvacátého Retail Summitu a sledujeme trendy, které čekají českou e-commerce v roce 2014.
E-feed – únor 2014 |
Retail Summit 2014: Internet je pro podnikatele největší výzvou | |
ACOMWARE |
|
Největší výzvou pro podnikatele je v evropském měřítku stále internet a dobrý obchodník by měl nejen předčit očekávání svého zákazníka, ale stále zkvalitňovat servis vůči němu. Přečtěte si reportáž z již 20. ročníku Retail Summitu. |
|
Seznam.cz spustil retargeting | |
Seznam.cz |
|
Seznam spustil mezi e-shopaři dlouho očekávanou novinku – retargeting. Už i v reklamních sítích Skliku tak můžete znovuoslovit své návštěvníky a zvýšit návratnost svých investic do marketingu. V případě zájmu nás kontaktujte. |
|
Trendy v českém marketingu pro rok 2014 | |
Idealisti.eu |
|
Podívejte se na průzkum mezi více než 200 marketéry a zjistěte, jaké trendy budou letos dominovat českému trhu. Jak si stojí sociální sítě, jak emailing a jakou budoucnost mají u nás 3D tisk nebo lokální vyhledávání? |
Marketingové směřování pro e-shopy pohledem Honzy a Ondry | |
Přečtěte si rozhovor s CEO Janem Penkalou a vedoucím konzultantů Ondřejem Klegou nad marketingovými trendy pro rok 2014. Jakou roli bude mít zákazník, přestanou se e-shopy bát automatizace a můžeme čekat vstup velkých retailistů do online světa? |
|
Nové Firmy.cz aneb co se změní pro e-shopy? | |
Seznam oznámil změnu vzhledu i obchodního modelu největšího tuzemského online katalogu Firmy.cz. Přečtěte si souhrn nejdůležitějších změn a objevte výhody, ze kterých budete moci po změně, plánované na 1. dubna, těžit. |
|
Panel Zákazník: Jaký je český zákazník a jak ho získat? | |
Jaká jsou specifika českého zákazníka, je opravdu tak citlivý na cenu a proč pořád něco chce? Jakým způsobem získat nového zákazníka a co udělat pro jeho udržení? Podívejte se na videa z panelové diskuse na téma Zákazník. |
Jak se vidí české e-shopy? | |
Zajímá Vás, do jakých marketingových kanálů české e-shopy investovaly v roce 2013 nejvíce a zda budou tyto investice v letošním roce navyšovat? Jak e-shopům rostou obraty, ale i konkurence? Zúčastněte se našeho průzkumu, výsledky budeme prezentovat v příštím newsletteru. |
Vliv Google+ na výsledky vyhledávání | |
Jeffalytics |
|
Jednoduché +1 od autoritativního Google+ účtu může dostat úplně nový web na první stránku vyhledávání Google. Takový je závěr případové studie Jeffa Sauera, ve které zkoumal vliv G+ na výsledky vyhledávání. |
|
Google Analytics Checklist pro (nejen) nové projekty | |
Moz |
|
Geoff Kenyon zveřejnil na blogu Mozu velice užitečný checklist Google Analytics nejen pro nové projekty. Podívejte se, na co byste při zakládání GA neměli zapomenout a zkontrolujte si, zda máte vše správně nastaveno. |
|
Studie SPIR: Česká internetová ekonomika | |
SPIR |
|
Internetová ekonomika tvoří 4,2 % HDP, dává práci 2,8 % zaměstnanců a výrazně tak posiluje konkurenceschopnost České republiky v rámci EU. SPIR tuto problematiku detailně zpracovalo v zajímavé infografice a studii. |
ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz • www.acomware.cz • facebook.com/acomware • twitter.com/acomware |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář