E-feed (srpen 2014) – automatické tagování v Skliku a případovka Feedo.cz
V srpnovém čísle našeho e-feedu jsme přinesli informace o prodeji Datartu, spuštění betaverze automatického tagování v Skliku nebo našem výhledu na letošní Vánoční sezonu. Publikovali jsme také případovou studii Feedo.cz nebo podzimní kalendář e-shopaře.
E-feed – srpen 2014 |
Provozovatel Euronics koupil 20% podíl v Datartu | |
Lupa.cz |
|
Francouzská skupina Darty odprodala majoritní podíl ve firmě Datart. Tu tak opět ovládli čeští zakladatelé. Novým akcionářem se stal zlínský HP Tronic, provozující síť prodejen Euronics a internetový obchod Kasa.cz. |
|
Sklik spustil betaverzi automatického tagování URL | |
Sklik.cz |
|
Vývojáři Skliku připravili nový nástroj, který umožňuje automatické doplňování parametrů do cílových URL. Nástroj přímo podporuje analytický software Google Analytics, ale využít ho mohou i inzerenti používající i jiné měřicí nástroje. |
|
Expert Elektro šetří na prodejnách, zboží prezentuje na tabletech | |
IHNED.cz |
|
Šéf Expert Elektro Peter Weiss plánuje expanzi o dalších 5 prodejen. “Nové prodejny přitom mohou být menší, jelikož stačí vystavit část sortimentu na ukázku a zbytek se dá prezentovat přes tablety, čímž se šetří náklady.” |
Feedo.cz: Přivedli jsme zákazníky z kamenných obchodů na internet | |
Feedo se díky své specializaci na výživu a zboží pro kojence pohybuje v oblasti FMCG – rychloobrátkového maloobchodního zboží. Cílovou skupinou jsou těhotné ženy a maminky s dětmi ve věku 0 – 3 roku, které většinou navštěvují kamenné prodejny. |
|
Vánoce se blíží, zákazníci objednají až o 25 % více zboží | |
V posledních letech rostl počet objednávek o Vánocích vždy o minimálně 15 %. Jaká bude situace letos? Kdy budou zákazníci nejvíce objednávat? Jste připraveni? Přinášíme unikátní analýzu i názory předních českých e-shopů. |
|
10 největších chyb českých e-shopů (část třetí) | |
V závěrečné části našeho seriálu jsme se podívali na zbylé nejčastější chyby českých e-shopů. Řeč byla mimo jiné o roli srovnávačů zboží, důležitosti správného analyzování dat nebo zda je dnes potřeba se vzdělávat. |
|
Podzimní kalendář e-shopaře | |
Ztrácíte se v nabitém kalendáři podzimních e-commerce akcí? Chcete kromě návštěvy českých konferencí vyrazit i do zahraničí? Pro všechny e-shopaře přinášíme přehled toho nejlepšího, co by vám letošní podzim nemělo uniknout. |
Do dvou let budu jednička na sportovním trhu! Jak 100milionovou „one-man show“ provézt těžkou krizí? Kam investovat, když ostatní krachují? Jak vlastní značkou dát trhu přesně to, co potřebuje? Jak největší český snowboard e-shop plánuje expanzi do EU? Přijďte na druhý díl panelové diskuse Eshopista, tentokrát s Romanem Blažkem ze Snowboards.cz. Slevový kód: acomware-02-mnb |
Maximalizujte potenciál vašich marketingových kampaní | |
KISSmetrics |
|
Využijte všechny dostupné marketingové kanály a maximalizujte tak výkon vašich kampaní – naučte se pracovat s návštěvníky, které jste napoprvé nepřesvědčili. Blog Kissmetrics přinesl hezký návod i s praktickým příkladem. |
|
4 způsoby, jak od zákazníků získat více informací | |
Get Elastic |
|
Dostatek informací o vašich zákaznících je klíčový pro váš úspěch, ať už podnikáte v čemkoliv. Získat tyto informace je ale velmi těžké. Podívejte se na 4 konkrétní způsoby, jak toho dosáhnout. |
|
Jak recenze ovlivňují SEO a proč byste je měli mít | |
Shopify |
|
Podle průzkumu serveru Marketing Land se až 90 % zákazníků při nákupu řídí online recenzemi. Mimo to ale mají vliv i na pořadí ve výsledcích vyhledávání a míru prokliku konkrétního výsledku. Vedle toho ovlivňují i lokální SEO. |
ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář