E-feed (říjen 2015) – Růst české e-commerce a případovka Pepe-Jeans-Store.cz

Jak dopadla česká e-commerce ve 3. čtvrtletí? Jak připravit své PPC kampaně na vánoční sezónu, a jak jsme dokázali navýšit tržby o 260 % v mobilní kampani pro Pepe-Jeans-Store.cz. To vše v našem e-commerce zpravodaji.

logo

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

  E-feed – říjen 2015

Aktuálně z e-commerce
acomware E-commerce index: nákupy z mobilů dosáhly ve 3. čtvrtletí maxima

ACOMWARE

Češi stále více nakupují z mobilních telefonů, které stále zvyšuje podíl na návštěvnosti i obratu. Stále také platí, že česká e-commerce roste nad očekávání rychle – v dosavadním roce o 24 %. Jak dopadlo 3. čtvrtletí letošního roku v detailu?

line
sklik-logo Sklik.cz spouští produktové inzeráty. Dostupné jsou všem e-shopům!

Sklik

Od druhé poloviny října jsou dostupné produktové inzeráty, nový typ reklamních kampaní systému Sklik využívající zdrojová data serveru Zboží.cz. Sklik provedl několik zásadních zlepšení a chystá další úpravy!

line
lupa-logo Alza Prime: Prémiová služba s výhodami pro členy

Lupa

Alza spouští novou službu s názvem Alza Prime – klubové členství, v kterém umožní svým zákazníkům nakupovat s dopravou zdarma, vrátit zboží do 1 měsíce od zakoupení. Členům mimo jiné nabídne 1 500 filmů ke stažení zdarma a 2 miliony skladeb k poslechu.

_zveme-konference-upr
konference-uvod-foto

15. ROČNÍK KONFERENCE CALL CENTRA

5. 11. 2015 od 9:00 | OKSystem, Praha 4

Získejte nové poznatky z oboru a diskutujte se špičkami z oblasti kontaktních center. V rámci konference proběhne mimo jiné i detailní rozbor fungování personálu call centera.

Cena pro Vás: 3 000 Kč (bez DPH) se slevovým kódem: acomware

8. AFFILIATE KONFERENCE
5. 11. 2015 od 9:00 | Františkánský klášter, Praha 1

WEBTOP100
11. 11. 2015 od 9:00 | Kongresové centrum U Hájků, Praha 1

Největší soutěž v digitálním marketingu se blíží! Kromě dalšího programu se můžeme opětovně těšit na srovnání s konkurenty v 8 kategoriích. V kategorii e-mailingová kampaň budou v porotě také naši kolegové – Jan Penkala a Martin Halama

novinky-v-aw
expanze-priprava Expanze do zahraničí: příprava krok za krokem

Jste odhodláni k expanzi do zahraničí? Zvážili jste všechny příležitosti i bariéry? Pojďte se společně s námi podívat, jak byste měli při expanzi postupovat.

line
acomware Nejlepší copy triky: které opravdu fungují?

Článek bez chytlavého titulku nezaujme. Ale jaká slova v něm použít? A kdy článek publikovat, aby měl co největší návštěvnost? Prozradíme vám copy triky, které skutečně fungují!

line
emailopen Druhé setkání Email Open: responzivita, nebo fluidita?

Doručitelnost je zásadním faktorem pro úspěšnost e-mailové komunikace. Experti na e-mailing se na tom shodli na prvním setkání diskusní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE.

_pripadova-studie-upr
Případová studie Pepe-Jeans-Store.cz

Pepe-Jeans-Store.cz: Mobilní kampaň přinesla zákazníky e-shopu i prodejnám

Speciální jarní kampaň zaměřená na uživatele mobilních zařízení přinesla e-shopu Pepe-Jeans-Store.cz zvýšení návštěvnosti, růst počtu objednávek i podporu kamenných poboček. Jak jsme toho dosáhli?

mohlo-by-se-hodit
podnikatel 5+1 postupů k vyšší efektivitě reklamních bannerů

Podnikatel

S příchodem Vánoc se zvětšuje nárůst akviziční aktivity ze strany e-shopů. Jednou z možností, jak se zviditelnit je display reklama – tedy umístění reklamních bannerů. Využíváte propagaci skrze bannerovou reklamu a hledáte tipy, jak ji zefektivnit? Přečtěte si následující článek.

line
mergado-logo Datové přehledy pro e-shopy od Heureka.cz

Mergado

Heuréka datové přehledy jsou placená služba umožňující získat znalosti o trhu, v kterém váš e-shop působí. Zjistíte nejen velikost svého tržního podílu, ale také Vám pomohou s ujasněním vhodné obchodní strategie, nebo naplánováním investic.

line
ppc-kampane-vanoce Máte PPC kampaně připraveny na Vánoce?

ACOMWARE

Pokud jste ještě nezačali své PPC kampaně připravovat na Vánoce, nechali jste konkurenci výrazný náskok. Přesto nemusí být pozdě: s naším návodem můžete zkusit své kampaně vyladit.

Label-Y_hromadna-skoleni
hromadna-skoleni-nahled
Analýza KWs a návrh informační struktury
5. 11. 2015 | Jáchym Čadil

Udělejte si sami analýzu klíčových slov a návrh informační struktury, která je základním stavebním kamenem celého e-shopu.

Školení mailingu od A do Z

11. 11. 2015 | Petr Cikán

Dozvíte se, jak získat emailové kontakty a přetvořit je v zákazníky nebo jak učinit propagační rozesílku více relevantní.
paticka

Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119
info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: