E-feed – říjen 2013
Říjnové číslo našeho zpravodaje přineslo novinky v pobobě atraktivního projektu Vánoční-dárky.cz, případové studie Conrad či aktualizace našeho Barometru. Dále se naši odběratelé dozvěděli o změnách v algoritmu vyhledávače Google, přinesli jsme druhý díl návodu Jak na automatizaci emailingu a spoustu dalších novinek.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – říjen 2013 |
Počet českých uživatelů Internetu roste, s ním i digitální reklama | |
Lupa.cz |
|
Český Internet dosáhl prozatímního maxima za letošní rok v březnu, kdy jej používalo 6,68 milionů uživatelů. Mobilních uživatelů je podle měření Netmonitoru 1,67 milionu a na počtu zobrazených stránek se podílí zhruba osmi procenty. |
|
Infografika: Jak efektivně rozdělit budget na výkonnostní marketing? | |
Acomware |
|
Přehled nástrojů dle vlivu na konverzní poměr a zásah uživatelů představil Honza Fencík na konferenci E-business Forum 2013. Jak dopadl remarketing či ATL? Co ostatní nástroje? Podívejte se na materiál šéfa našeho performance oddělení. |
Ano, a pravděpodobně ještě více. Oslovte obrovské množství potenciálních zákazníků, kteří budou o Vánocích nakupovat. Staňte se součástí úspěšného projektu Vánoční-dárky.cz s širokou mediální podporou. Individuální možnosti zapojení do projektu pro malé i velké e-shopy. Vánoce jsou tady! |
Návod: Jak na automatizaci emailingu – díl druhý | |
Každému denně přijde velké množství obchodních sdělení – necílených kampaní, kdy jedno sdělení je posláno stejné na všechny. Vítězí kvantita nad kvalitou. Jak to změnit se dozvíte ve druhém dílu našeho návodu. |
|
Analýza e-shopu zdarma – upgrade našeho Barometru | |
Nejen SEO, ale i chování uživatelů na internetu se mění velice rychle a v naší ručně vyhotovené analýze chceme reflektovat moderní trendy. Chcete vědět, jak je na tom Váš e-shop? Vyzkoušejte aktualizovanou verzi Barometru. |
|
Uvažujete o zavedení kamenné prodejny? Máte obchod i e-shop? | |
Přijďte se seznámit s aktuálními trendy v multikanálovém prodeji a předními odborníky na Multichannel Marketing & Sales 2013. Mezi spíkry konference se představí i náš konzultant Ondra Klega. |
Míting s úspěšným e-shopistou – Vlasta Vávrů | |
Jak řeší VašeČočky.cz cenotvorbu? Jaké jsou jeho hlavní konkurenční výhody? Co Vlastovi Vávrů chybí v české e-commerce? Jaký další krok ve svém byznysu plánuje? Rozhovor 1 na 1 doplní Vaše dotazy a příjemný networkingový večer – už příští úterý. |
|
14 novinek z konference o Google Analytics | |
Dobrý web |
|
Google svůj produkt Analytics neustále rozvíjí. V poslední době přibylo přes 70 novinek. Dobrý web přinesl výstižný přehled 14 dalších zásadních změn, které Google představil na konferenci Google Analytics Summit 2013. |
|
Nový algoritmus změní 90 % vyhledávání na Google | |
Search Engine Land |
|
Ve čtvrtek 26. září oznámil Google spuštění nového vyhledávacího algoritmu Hummingbirg (kolibřík – rychlý a precizní). Cílem je samozřejmě opět zvýšení relevance výsledků na vyhledávací dotazy uživatelů. |
|
Interaktivní bannery mají 10x vyšší CTR než ty klasické | |
m-journal.cz |
|
V České republice obsahuje klasické reklamní formáty asi 82 % online reklamních kampaní, což je o 12 procentních bodů méně než v roce 2011. Mezi nejpoužívanější klasické formáty u nás patří square a double skyscraper. |
Evropská značka Conrad Electronic zvýšila obrat z emailingu o 56 % |
Evropská značka chytrých nápadů zvýšila obrat z B2C emailingu o 56 %, navzdory snížení počtu odeslaných emailů. Díky automatizovaným programům jsme získali stovky nových zákazníků, zvýšili open rate i click rate a využili reaktivační proces k obnovení “mrtvých” kontaktů. Podívejte se na naši nejnovější případovou studii. |
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz • www.acomware.cz • facebook.com/acomware • twitter.com/acomware |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář