4 mins read

E-feed (leden 2015) – akvizice DámeJídlo, retail studie a předpověď na rok 2015

06 Úno 2015 Uncategorized

V lednovém čísle našeho e-feedu jsme vám přinesli informaci o akvizici projektu DámeJídlo, po půl roce jsme zveřejnili aktualizovanou studii retailových prodejců na českém internetu a mohli jste se dočíst, jaká byla naše panelová diskuse a jak vidí odborníci rok 2015.

logo

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

E-feed – leden 2015

Aktu·lnÏ z e-commerce
ACOMWARE Předpověď na rok 2015 – nákupy z mobilů se zdvojnásobí

ACOMWARE

Připravili jsme pro Vás předpověď pro českou e-commerce v roce 2015. Jak se bude vyvíjet tempo růstu na internetu, o kolik se může zvýšit množství objednávek z mobilních zařízení a jací retailisti vstoupí na trh?

line.png
Forbes Tomáš Čupr prodává Dámejídlo německé firmě Delivery Hero

Forbes

Službu Dámejídlo, která se zabývá rozvážením jídla, kupuje německá společnost Delivery Hero, která je celosvětovým lídrem v online službách, zabývající se rozvozem jídla. Akvizice se týká i konkurenční služby “Jídloteď”.

line.png
ACOMWARE Panel 2015 – zákazníkům už nejde jen o cenu

ACOMWARE

Jaký je český zákazník na prahu roku 2015? Jak moc je zaměřený na cenu, nakolik je náročný a zkušený? To vše a mnohé další jste se mohli dozvědět na naší panelové diskuzi, kterou jsme pro Vás uspořádali v polovině ledna.

Studie
Studie Studie: 57 % retailistů již provozuje e-shop

Po půl roce jsme znovu zkoumali, jak české obchodní řetězce využívají internet. Výsledky jsou potěšující – přibylo firem, které provozují vlastní e-shop. Horší je to s nabídkou služeb nebo optimalizací pro mobily.

>> Přejít na studii + infografiku <<

Sledujte nás:fb.pngtw.pngyt.png

Novinky v ACOMWARE
transkační maily Test: transakční maily rok poté

V říjnu roku 2014 jsme se pustili do velké studie transakčních mailů 22 největších českých eshopů – poučii se některé eshopy ze svých předchozích chyb? Podívejte se, co se za rok změnilo!

line.png
Vánoce 2014 Vánoce 2014: o kolik vzrostly objednávky českých eshopů?

Minulý rok jsme předpověděli růst objednávek v tuzemských eshopech až o 25%. Nakolik byla tato předpověď přesná a jaká byla realita? Který den byl pro eshopy nejdůležitější? To vše se můžete dozvědět v naší statistice Vánoce 2014.

line.png
Bábovky Je libo čerstvou bábovku až do domu?

V poslední době vzniklo spoustu nových a zajímavých eshopů. Některé Vám dovezou čerstvou bábovku až do domu, nebo Vám nabídnou ručně šité motýlky. Přečtěte si o těchto originálních konceptech více v našem novém článku na blogu.

Pozv·nka
CZC

CZC.CZ: Obrat blížící se 2 miliardám

Nová generální ředitelka v roce 2013 přicházející z Mall.cz, změna marketingového šéfa, akvizice OK Computers a změny v majetkové struktuře. Má se Alza začít bát?

>>Chci se zúčastnit <<

Slevový kód: acw-06-czc

mohlobysehodit.png
Shopify˘ 3 trendy v Ecommerce, které potřebujete znát pro ziskový rok 2015

Shopify

Jaké jsou největší novinky v e-commerce? Jak odborníci hodnotí uplynulý rok 2014 a jak bude vypadat rok 2015? V tomto článku si můžete přečíst o třech nejvýznamějších aktuálních trendech v ecommerce.

line.png
Econsultancy 23 důvodů proč mobilní uživatelé opustí Vaši stránku

Econsultancy

Zákazníci nakupují z mobilu čím dál tím častěji a většina e-shopů se snaží pro tento segment vytvořit co nejvíce “user-friendly” prostředí. S jakými nástrahami se mobilní uživatelé mohou setkat a jak se jim vyvarovat?

line.png
ACOMWARE Produktový remarketing – Poslední zobrazené zboží

ACOMWARE

Minulý rok jsme přišli s vlastním řešením, jak vkládat do newsletterů zákazníkem naposledy zobrazené zboží v eshopu. Jak to funguje a o kolik Vám to může zvýšit obrat rozesílky?

ACOMWARE

Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mÏ ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • HvÏzdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119
info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Autor
David Hořava

David pracuje na pozici E-commerce Consultant, pomáhá našim klientům v celkovém rozvoji online marektingu. Koordinuje práci specialistů, navrhuje další strategii a dohlíží na celkovou realizaci.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top