E-feed (květen 2014) – první Eshopista a zajímavé studie

nahled-efeed-cerven-blogV květnovém čísle naše e-commerce zpravodaje jsme přinesli reportáž z prvního mítinku s Eshopistou – Pavlem Hrstkou z Lékárna.cz. Mezi novinkami pak byl třeba nový ceník prokliků na Heurece a zveřejnili jsme dvě studie – případovou studii emailingu Kytary.cz a transakční studii největších českých e-shopů.

 logo

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

E-feed – květen 2014

Aktuálně z e-commerce
Pavel Hrstka Pavel Hrstka (Lékárna.cz): O korunu levnější umí být každý blb

Eshopista

První moderovaná debata Eshopista.cz měla prozradit, jak nahradit výpadek příjmů z Google AdWords. Příběh Lékárna.cz ale ukazuje, že za úspěchem e-shopu se neskrývají jen chytré marketingové investice, ale také kvalitní logistika.

line.png
Heureka.cz Nový ceník prokliků na Heureka.cz

Lupa.cz

15. května 2014 vstoupil v platnost nový ceník prokliků na největším českém srovnávači zboží, Heureka.cz. Jak se změny dotknou Vašeho e-shopu? Podívejte se, kolik nyní za prokliky zaplatíte.

line.png
Lupa.cz Česká pošta od léta spouští v pilotním provozu první Balíkomaty

Lupa.cz

Stovce poštomatů InPost, které v Česku provozuje firma IN TIME, přibude konkurence. Již brzy totiž spustí v pilotním provozu samoobslužná výdejní místa pro balíkové zásilky i Česká pošta.

Studie
Studie Kytary.cz zvýšily inteligentním emailingem obrat o 85 %

Český e-shop Kytary.cz dosáhl díky nové strategii emailingu výrazného růstu návštěvností, konverzí i obratu. Jeho zákazníci navíc nejsou obtěžování nerelevantními emaily. Podívejte se na naši nejnovější případovou studii.

> Přejít na studii <<

Sledujte nás:fb.pngtw.pngyt.png

Novinky v ACOMWARE
Emailing konference Reportáž z II. E-mailing konference – rady a postřehy

Druhá E-mailingová konference potvrdila rostoucí zájem o problematiku emailingu. Hlavními tématy bylo plánování strategie, copywriting, doručování e-mailů na Seznam.cz nebo možností automatizace a segmentace.

line.png
Jan Vetyška Jan Vetyška: Zákazníci budou spoléhat na osvědčené e-shopy

Logistiku má dnes dobře zvládnutou většina shopů, získat náskok lze špičkovými službami. Takový názor má Jan Vetyška z Asociace pro elektronickou komerci, který se nám vyjádřil také k dalším aktuálním otázkám – více v článku.

line.png
Školení Využijte našich školení a získejte slevu až 50 %!

Chcete se praktické tipy pro SEO, dozvědět se, jak na zákaznickou péči, jak vytěžit maximum ze srovnávačů zboží a jak tyto aktivity vyhodnocovat? Vyberte si ze školení, která pořádáme do konce června. Přehled najdete zde.

line.png
E-commerce Forum 2014 E-commerce Forum 2014 – letos s novým konceptem workshopů

Na největší tuzemské e-commerce se letos můžete těšit na velké řečníky a plno inspirace – pozvání přijali Gertin Schraa (Philips) nebo Jitka Dvořáková (CZC.cz). ACOMWARE na akci vystoupí s příspěvkem na téma behaviorální komunikace.

Transakční studie
Transakční studie
Studie transakčních e-mailů českých e-shopů

Pokud se rozhodnete vrátit zboží nakoupené na internetu, obchodníci vám peníze vrátí ve lhůtě 30 dnů, často dokonce již po několika dnech. Vyplývá to ze studie transakčních emailů, kterou jsme uskutečnili u 22 předních českých e-shopů. Ze studie také vyplynulo, že prodejci svým zákazníkům zasílají obrovské množství obchodních sdělení.

>> Stáhnout studii <<

mohlobysehodit.png
Econsultancy 36 % lidí považuje Google AdWords za běžné výsledky vyhledávání

Econsultancy

Více než třetina uživatelů Google stále nerozezná PPC inzeráty od přirozených výsledků vyhledávání. 25 % dokonce vůbec neví, že je na Google možné inzerovat. Vyplývá to z výzkumu společnosti Bunnyfoot.

line.png
eFulfillment Service Je větším zákaznickým lákadlem doprava zdarma nebo rychlé dodání?

eFullfillment Service

Podívejte se na infografiku, zda je pro zákazníky e-shopů důležitější cena nebo rychlost dopravy. Jak dlouho jsou ochotni zákazníci na svoji zásilku čekat a jak doprava zdarma ovlivňuje konverzní poměr obchodu?

line.png
Kissmetrics Pár pěkných tipů, jak psát chytré předměty vašich e-mailů

KISSmetrics

Průměrná open-rate newsletterů se pohybuje mezi 20-25 %, naštěstí pro marketéry je zde prostor, jak míru otevření e-mailů zvýšit. Blog KISSmetrics přinesl několik jednoduchých tipů, jak toho dosáhnout.

Videopozvánka
Roman Blažek

Do dvou let budu jednička na sportovním trhu!

Jak 100milionovou „one-man show“ provézt těžkou krizí? Kam investovat, když ostatní krachují? Jak vlastní značkou dát trhu přesně to, co potřebuje? Jak největší český snowboard eshop plánuje expanzi do EU? Přijďte na druhý díl panelové diskuse Eshopista, tentokrát s Romanem Blažkem ze Snowboards.cz.

Slevový kód: acomware-02-mnb

ACOMWARE

Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119

info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: