E-feed (červen 2014) – reportáž z ECF a případovka Pepe Jeans

V červnovém čísle našeho e-commerce jste se mohli dočíst o tom, jaký byl letošní ročník konference E-commerce Forum 2014, přinesli jsme informace ohledně novinek v Skliku, který nově nabízí informace o kvalitě a podílu zobrazení inzerátů a také jsme zveřejnili případovou studii Pepe Jeans – jak úspěšně vstoupit na internet.

logo

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

E-feed – červen 2014

Aktuálně z e-commerce
E-commerce Forum E-commerce Forum 2014: Jak úspěšně prodávat online

ACOMWARE

Na letošním E-commerce Forum „nuda v Brně“ nehrozila. Naopak, konferenci změny prospěly – vedle zajímavých přednášek českých i zahraničních hostů zaujaly zejména dílny s řadou praktických rad pro online podnikání.

line.png
WSJ Potenciál online nakupování je obrovský

The Wall Street Journal

Studie amerického retailu potvrdila rostoucí podíl online prodeje na tržbách maloobchodu, v porovnání s retailem je ale stále jen zlomkem z celkového obratu. Přečtěte si také zajímavý komentář ke studii od Avinashe Kaushika.

line.png
Seznam.cz Novinky v Skliku: Podíl zobrazení, kvalita a optimalizace rozpočtu

Sklik.cz

Seznam se rozhodl pootevřít vrátka do Sklikové kuchyně a chybějící informace o kampaních servírovat na stříbrném podnose každému, koho zajímají. Přečtěte si přehled novinek, které vám výrazně pomohou s optimalizací v Skliku.

Studie
Studie Jak jsme pomohli značce Pepe Jeans uspět na internetu

Známé fashion značce Pepe Jeans se vstup na internet vydařil – roste obratově, zvyšuje se hledanost a význam brandu a online prodej vhodně doplňuje běžné kamenné prodejny. Jak se to podařilo? Dočtete se v naší nejnovější případové studii.

> Přejít na studii <<

Sledujte nás:fb.pngtw.pngyt.png

Novinky v ACOMWARE
Heureka Změna ceny prokliků na Heureka.cz – jak vytěžit maximum?

Heureka.cz připravila od 15. května 2014 nový ceník prokliků, který může pro mnohé e-shopy znamenat zvýšení nákladů. V našem článku prozradíme, jak si se změnou cen poradit.

line.png
15 pravidel 15 pravidel, jak komunikovat se zákazníkem po nákupu

Většina českých obchodů vidí největší potenciál k růstu mezi vlastními zákazníky. Pouze omezené množství z nich ale využívá pokročilých možností, jak maximalizovat obrat z tohoto seznamu. Přečtěte si naše rady, jak správně komunikovat se zákazníkem, který u vás již nakoupil.

line.png
Grilovani.cz Tip: specializované e-shopy a jejich výhody

Vyplácí se při nákupu zboží zvolit specializovaný e-shop? Podívali jsme se na tři zajímavé obchody, které si vybraly úzký tržní segment. V našem srovnání také zhodnotíme, jak moc využívají předností své specializace.

Blog
Blog
Spustili jsme nový blog – přináší rady a návody

Od konce května najdete náš blog v novém na adrese https://blog.acomware.cz. Pravidelně na něm uveřejňujeme nové články ze světa e-commerce, zajímavosti a především konkrétní rady a tipy, které mají za cíl pomoci provozovatelům českých e-shopů.
Už nás odebíráte?

>> Přejít na blog <<

mohlobysehodit.png
Email 6 inspirací, jak snadno udělat váš emailing lepším

ACOMWARE

Zlepšit váš emailing můžete i pár drobnými úpravami, které nevyžadují implementaci pokročilých nástrojů nebo hlubší analýzu vašeho zákazníka.
Na našem blogu nabízíme několik tipů, jak na to.

line.png
KISSmetrics Dilema: Technické SEO, nebo obsahový marketing?

KISSmetrics

Jistě to znáte také – máte omezený časový fond a stojíte před rozhodnutím, která činnost bude pro váš e-shop efektivnější. Čemu byste svůj drahocenný čas měli věnovat při optimalizaci pro vyhledávače? Dozvíte se v článku Neila Patela.

line.png
Econsultancy Doprava zdarma stále láká. Co udělají zákazníci, aby ji získali?

Econsultancy

Studie firmy UPS ukázala, že až 58 % zákazníků vloží další zboží do košíku k získání dopravy zdarma, 80 % považuje bezplatnou dopravu za důležitý faktor při rozhodování, kde nakoupit. Jak toho využít pro své podnikání?

ACOMWARE

Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119
info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: