E-feed (červen 2014) – reportáž z ECF a případovka Pepe Jeans
V červnovém čísle našeho e-commerce jste se mohli dočíst o tom, jaký byl letošní ročník konference E-commerce Forum 2014, přinesli jsme informace ohledně novinek v Skliku, který nově nabízí informace o kvalitě a podílu zobrazení inzerátů a také jsme zveřejnili případovou studii Pepe Jeans – jak úspěšně vstoupit na internet.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – červen 2014 |
E-commerce Forum 2014: Jak úspěšně prodávat online | |
ACOMWARE |
|
Na letošním E-commerce Forum „nuda v Brně“ nehrozila. Naopak, konferenci změny prospěly – vedle zajímavých přednášek českých i zahraničních hostů zaujaly zejména dílny s řadou praktických rad pro online podnikání. |
|
Potenciál online nakupování je obrovský | |
The Wall Street Journal |
|
Studie amerického retailu potvrdila rostoucí podíl online prodeje na tržbách maloobchodu, v porovnání s retailem je ale stále jen zlomkem z celkového obratu. Přečtěte si také zajímavý komentář ke studii od Avinashe Kaushika. |
|
Novinky v Skliku: Podíl zobrazení, kvalita a optimalizace rozpočtu | |
Sklik.cz |
|
Seznam se rozhodl pootevřít vrátka do Sklikové kuchyně a chybějící informace o kampaních servírovat na stříbrném podnose každému, koho zajímají. Přečtěte si přehled novinek, které vám výrazně pomohou s optimalizací v Skliku. |
Jak jsme pomohli značce Pepe Jeans uspět na internetu | |
Známé fashion značce Pepe Jeans se vstup na internet vydařil – roste obratově, zvyšuje se hledanost a význam brandu a online prodej vhodně doplňuje běžné kamenné prodejny. Jak se to podařilo? Dočtete se v naší nejnovější případové studii. |
|
Změna ceny prokliků na Heureka.cz – jak vytěžit maximum? | |
Heureka.cz připravila od 15. května 2014 nový ceník prokliků, který může pro mnohé e-shopy znamenat zvýšení nákladů. V našem článku prozradíme, jak si se změnou cen poradit. |
|
15 pravidel, jak komunikovat se zákazníkem po nákupu | |
Většina českých obchodů vidí největší potenciál k růstu mezi vlastními zákazníky. Pouze omezené množství z nich ale využívá pokročilých možností, jak maximalizovat obrat z tohoto seznamu. Přečtěte si naše rady, jak správně komunikovat se zákazníkem, který u vás již nakoupil. |
|
Tip: specializované e-shopy a jejich výhody | |
Vyplácí se při nákupu zboží zvolit specializovaný e-shop? Podívali jsme se na tři zajímavé obchody, které si vybraly úzký tržní segment. V našem srovnání také zhodnotíme, jak moc využívají předností své specializace. |
Spustili jsme nový blog – přináší rady a návody
Od konce května najdete náš blog v novém na adrese https://blog.acomware.cz. Pravidelně na něm uveřejňujeme nové články ze světa e-commerce, zajímavosti a především konkrétní rady a tipy, které mají za cíl pomoci provozovatelům českých e-shopů. |
6 inspirací, jak snadno udělat váš emailing lepším | |
ACOMWARE |
|
Zlepšit váš emailing můžete i pár drobnými úpravami, které nevyžadují implementaci pokročilých nástrojů nebo hlubší analýzu vašeho zákazníka. |
|
Dilema: Technické SEO, nebo obsahový marketing? | |
KISSmetrics |
|
Jistě to znáte také – máte omezený časový fond a stojíte před rozhodnutím, která činnost bude pro váš e-shop efektivnější. Čemu byste svůj drahocenný čas měli věnovat při optimalizaci pro vyhledávače? Dozvíte se v článku Neila Patela. |
|
Doprava zdarma stále láká. Co udělají zákazníci, aby ji získali? | |
Econsultancy |
|
Studie firmy UPS ukázala, že až 58 % zákazníků vloží další zboží do košíku k získání dopravy zdarma, 80 % považuje bezplatnou dopravu za důležitý faktor při rozhodování, kde nakoupit. Jak toho využít pro své podnikání? |
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář