E-feed – březen 2014

V březnovém e-commerce zpravodaji jsme přinesli reportáž z naší panelové diskuse a ukázali čísla ze studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014? Vedle toho si naši odběratelé přečetli rozhovory s šéfy SportObchod.cz a Kytary.cz, velkou studii E-commerce in Europe 2014 a dozvěděli se o našem novém projektu Eshopista.cz.

Logo ACOMWARE

E-feed – březen 2014

Aktuálně z e-commerce
Sklik Na Skliku lze nově využívat automatická pravidla

ACOMWARE

V reklamní síti Sklik lze nově využívat automatická pravidla, která inzerentům usnadní práci s optimalizací kampaně. Podle prvních výsledků pomohou zvýšit efektivitu až o 20 %, což může e-shopům přinést až stovky nových objednávek.

line.png
m-journal.cz Infografika: Jak přistupují malé a střední podniky k online propagaci

m-journal.cz

Čím dál tím více firem v České republice využívá k vlastní propagaci on-line nástroje. Marketingový výzkum společnosti eBRÁNA se snažil odpovědět na to, v jaké míře se tento trend týká i segmentu malých a středních podniků.

line.png
Nielsen Uživatelé stráví více času online na mobilních zařízeních než na PC

Nielsen

Uživatelé tráví čím dál tím více času na mobliních zařízeních na úkor počítačů, ale také televize, jejíž postavení stále oslabuje. Průměrně na mobilech stráví 34h měsíčně, prohlížení mobilních webů jim ale zabere jen 14 % celkového času.

Panelová diskuse E-commerce 2014
Panelová diskuse
České e-shopy letos porostou o 15 %

Pražské Simply Café bylo ve středu 12.3. dějištěm atraktivní diskuse velkých jmen české e-commerce. Tématem byly nejen výsledky roku 2013, ale především očekávání vývoje v příštích letech. Chcete se dozvědět, na co se má český e-shop v roce 2014 zaměřit? Přečtěte si naši reportáž.

> Číst reportáž <<

Novinky v ACOMWARE
7 trendu 7 klíčových marketingových trendů 2014. Jaký dopad mají v ČR?

Jste připraveni na marketingové výzvy roku 2014? Přinášíme pohled na nejnovější trendy v zahraničí, které přinesla společnost Silverpop, zhodnotíme situaci na poli české e-commerce a poradíme, jak trendy využít.

line.png
TFMA 2014 Reportáž z londýnské konference TFM&A 2014

TFM&A 2014 v Londýně je místem, kde se každoročně setkává více než 10 000 marketérů s cílem sdílet své zkušenosti z praxe, předávat zajímavé informace nebo polemizovat o budoucnosti příštích let. Reportáž přináší Jan Penkala.

line.png
Filip Černý Rozhovory s šéfy e-shopů Kytary.cz a Sportobchod.cz

Přečtěte si rozhovory se zástupci předních českých e-shopů. Josef Mech ze Sportobchod.cz nám prozradil, čehou se budou týkat investice v roce 2014, Filip Černý z Kytary.cz pak odpověděl na otázku 360° pokrytí online marketingu.

Studie
Studie Jak se vidí české e-shopy v roce 2014?

České e-shopy v loňském roce znovu významně rostly a stejné očekávání mají jejich provozovatelé také pro rok 2014. Vyplývá to z našeho průzkumu, kterého se zúčastnilo 137 českých e-shopů.

> Přejít na studii <<

mohlobysehodit.png
VIVmail E-mailing konference – 10.4.2014, Praha

VIVmail

První specializovaná konference v ČR zaměřená na taktiky a technologie e-mailingové komunikace, nyní pro e-shopy. Její heslo zní – „Každý z nás má dostávat nabídku relevantní našim potřebám.“

line.png
MOZ Redesign vyhledávání Google: Před a po

Moz

Google mění podobu svého vyhledávání – jak přirozeného, tak i PPC inzerátů. Moz přinesl souhrn všech změn, které se momentálně na Google odehrávají a očekávání tohoto vývoje do budoucna.

line.png
postnord.com Studie: E-commerce in Europe 2014

postnord

Podívejte se na rozsáhlou studii portálu postnord.com o stavu internetového trhu v Evropě. Víte, jak velká část populace v západní Evropě nakupuje online a které trhy jsou co do obratu ty vůbec největší?

Studie
Studie Představujeme projekt Eshopista.cz

Eshopista.cz je platformou pro pravidelná setkávání eshopistů, moderované diskuse, rozhovory a panely. Motto projektu je „Eshopisté eshopistům“, které dokonale vystihuje hlavní poslání projektu – vzájemné obohacování majitelů eshopů zkušenostmi, zážitky a poznatky ze světa internetové komerce.

Partneři
ACOMWARE

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119

info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: