Jak ušetřit tisíce na nákladech díky našemu CSS programu
V Acomware jsme loni vyvinuli vlastní CSS program, díky němuž klientům úspěšně šetříme náklady v Google nákupech. Jak se nám to povedlo? To vám ukážeme na případové studii u Smart Shopping kampaní jednoho většího českého e-shopu.
CSS program umožňuje firmám inzerovat produkty na Googlu až o 20 % levněji. Děje se tak v reakci na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google poskytoval ve výsledcích vyhledávání stejný prostor ostatním produktovým srovnávačům jako své službě Google Shopping.
V Acomware máme takový program vlastní. Pomohli jsme díky němu klientům s prodejem produktů, které se předtím tolik nezobrazovaly ve vyhledávači, nebo jsme jim ušetřili stovky tisíc korun v ceně za proklik. Spoluprací s námi tedy můžete zaplatit až o pětinu méně v ceně za proklik. Podívejte se na konkrétní příklad, kde se nám podařilo výrazně ušetřit.
Kromě Tescomy a další stovky klientů využil výhod našeho programu i e-shop Topenilevne.cz, který nabízí produkty z oblasti voda – topení – plyn – sanita – kanalizace. Do CSS programu vstoupil s cílem ušetřit náklady v sezóně. Jak se to podařilo?
Pokles ceny za proklik
Vyhodnocení průměrné ceny za proklik je v případě tohoto e-shopu ovlivněno sezónou, která začíná začátkem srpna a končí v listopadu. V této sezóně rostla cena za proklik způsobem, který vidíte na přiloženém grafu. Ten zobrazuje konkrétní sledované období mezi daty 27. července (kdy jsme Topenilevne.cz zařadili do CSS programu) a 31. srpna 2020.
Vidíme, že ve stejném období v roce 2019 rostla cena o 17 %, zatímco v roce 2020 cena za proklik klesala. Pokud bychom tedy svůj CSS program nevyužili a cena za proklik by rostla stejně jako v roce 2019, klient by zaplatit o několik desítek tisíc více na nákladech.
Zaujaly vás možnosti našeho CSS programu a chcete vědět víc? Pomůžeme i vašemu e-shopu. Stačí nás kontaktovat.
Napsat komentář