Náš CSS program navrhne titulek produktu s vyšším CTR v Google nákupech

Už od začátku jsme náš CSS program vyvíjeli s cílem zefektivnit inzerci našich klientů v Google nákupech. 20% sleva byla jen začátkem. Našim klientům nyní automaticky zlepšujeme název produktu ve feedu, aby dosahovali vyššího CTR (míry proklikovosti) a tím i vyšších tržeb.

Poutavý název zvýší míru prokliku a tím i tržby z Google nákupů

Nevhodné názvy (tag TITLE) zhoršují výkon v Google nákupech řadě e-shopům. Jejich výběr totiž ne vždy souvisí s tím, co uživatel hledá. Ať už jde například o:

  • slovosled názvu
  • chybějící rozměry
  • barva
  • značka
  • konkrétní detaily produktu (například „pro těhotné“ u oblečení nebo „voděodolná“ u řasenek)

Inzerenti tím přicházejí o možnost lépe zviditelnit své zboží mezi ostatními inzerenty.

My jako jedna z největších agentur v České republice máme obrovské množství zdrojů dat. To nám dovoluje testovat různé varianty názvu produktu a do feedu automatizovaně vybrat ty s vyšším CTR, než je původní název.

Vy díky tomu snadno:

  • získáte více prokliků,
  • zvýšíte potenciál tržeb.

Výhledově budeme doplňovat i další data do feedu. Ať už jde o parametry, chybějící popisky a podobně. Díky tomu maximálně zkvalitníme produktová data, která jdou do Google nákupů, a ještě vylepšíme CTR daného produktu.

Mějte přehled i o cenách konkurence

V rámci Google nákupů nejsou skripty pro úpravu produktových názvů jediným nástrojem, který využíváme. Máme připravené i skripty pro monitoring cen konkurence.

Dovolují nám do produktového feedu přidat štítky, které vám označují, jak si cenou produktu stojíte ve srovnání s konkurencí. To vám dovolí pružně reagovat na jejich cenové změny.

Vyzkoušejte náš CSS program i vy

Chtěli byste se dozvědět více? Přečtěte si možnosti CSS programu a kontaktujte nás. Rádi vám upřesníme případné detaily.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: