Náš CSS program navrhne titulek produktu s vyšším CTR v Google nákupech
Už od začátku jsme náš CSS program vyvíjeli s cílem zefektivnit inzerci našich klientů v Google nákupech. 20% sleva byla jen začátkem. Našim klientům nyní automaticky zlepšujeme název produktu ve feedu, aby dosahovali vyššího CTR (míry proklikovosti) a tím i vyšších tržeb.
Poutavý název zvýší míru prokliku a tím i tržby z Google nákupů
Nevhodné názvy (tag TITLE) zhoršují výkon v Google nákupech řadě e-shopům. Jejich výběr totiž ne vždy souvisí s tím, co uživatel hledá. Ať už jde například o:
- slovosled názvu
- chybějící rozměry
- barva
- značka
- konkrétní detaily produktu (například „pro těhotné“ u oblečení nebo „voděodolná“ u řasenek)
Inzerenti tím přicházejí o možnost lépe zviditelnit své zboží mezi ostatními inzerenty.
My jako jedna z největších agentur v České republice máme obrovské množství zdrojů dat. To nám dovoluje testovat různé varianty názvu produktu a do feedu automatizovaně vybrat ty s vyšším CTR, než je původní název.
Vy díky tomu snadno:
- získáte více prokliků,
- zvýšíte potenciál tržeb.
Výhledově budeme doplňovat i další data do feedu. Ať už jde o parametry, chybějící popisky a podobně. Díky tomu maximálně zkvalitníme produktová data, která jdou do Google nákupů, a ještě vylepšíme CTR daného produktu.
Mějte přehled i o cenách konkurence
V rámci Google nákupů nejsou skripty pro úpravu produktových názvů jediným nástrojem, který využíváme. Máme připravené i skripty pro monitoring cen konkurence.
Dovolují nám do produktového feedu přidat štítky, které vám označují, jak si cenou produktu stojíte ve srovnání s konkurencí. To vám dovolí pružně reagovat na jejich cenové změny.
Vyzkoušejte náš CSS program i vy
Chtěli byste se dozvědět více? Přečtěte si možnosti CSS programu a kontaktujte nás. Rádi vám upřesníme případné detaily.
Napsat komentář