AWBarcamp – sledujeme trendy e-commerce

awbV ecommerce se nové trendy a technologie rodí přes noc. V ACOMWARE je sledujeme a vzděláváme se. O jakých novinkách byla řeč na našem interním workshopu?

Bez vzdělávání, znalosti trendů nebo nových technologií to v e-commerce zkrátka nejde. Uvědomujeme si to a právě proto věnujeme stále více času internímu vzdělávání našich specialistů.  Akce proběhla ve čtvrtek 20. února 2014 v příjemném prostředí KC Greenpoint a následné vyhlášení nejlepších prezentací v hospodě Carosello. Ti nejlepší si navíc odnesli hodnotné ceny. Celkem se prezentovalo více než 20 různých témate. Co se naši specialisté dozvěděli a jak to pomůže právě vašemu byznysu?

Češi milují lokální SEO

Adam Smuž předložil jasné argumenty, proč na českém webu i nadále řešit lokalizaci vaší společnosti – čeští zákazníci stále milují osobní odběry, v některých případech tvoří až 80 % všech vyexpedovaných objednávek.

Jsme proto konzervativní národ? Částečně to potvrzuje kolega Jáchym Čadil, podle jehož názoru je „old school“ SEO je naživu. Může vám totiž jednoduchým způsobem pomoci vašemu byznysu zvýšit počet unikátního obsahu, přečtených stran nebo zvýšit CTR o desítky procent. Jak na to? Jáchym si kromě pár rad připravil i individuální školení na toto téma, které je určeno i našim zákazníkům.

Důležité jsou znalosti o zákazníkovi

V ACOMWARE se aktivně zajímáme o technologii Silverpop a její propojení sremarketingem. Cílem je získávat znalosti o každém konkrétním zákazníkovi tak, abychom ho oslovovali velmi personifikovanými zprávami ve správný čas a na správném místě.

Věnovat pozornost byste měli také automatizaci správy PPC kampaní v Google Adwords. Podle kolegy Filipa Dvořáka uspoří čas, zvýší efektivitu i flexibilnost vašich kampaní. V ACOMWARE ji samozřejmě umíme.

pavel

Kam Češi klikají? Divili byste se

Malou sondu to způsobu chování českých uživatelů internetu přinesl PPC specialista Denis Wanča. Na případu našeho klienta Astratex ukázal, že u bannerové inzerce na spodní prádlo lidé skutečně neklikají tam, kde byste to čekali. Co díky tomu víme? Co preferují, jaké barvy u banneru použít, co naopak nefunguje vůbec.

Možná také nevíte, že probíhá boj o cookies; přesněji o to, zda jde nebo nejde o osobní údaj, který je potřeba chránit. Podle Úřadu na ochranu osobních údajů ano, podle českého SPIRu ne. Jak to nakonec dopadne a co to bude znamenat pro vaše eshopy, ukáží příští měsíce.

Nejlepší prezentace z AWBarcampu přinášíme v dalším článku.

barcamp

Získané informace použijeme právě pro vás

Tým specialistů ACOMWARE navíc získal i další zajímavé informace – jak komunikovat s klienty, bojovat s prokrastinací, kam směřuje e-commerce (konec konců právě musíme vědět už dnes, co přijde zítra!) a mnohé další. Můžeme slíbit, že sdílené poznatky a zkušenosti se v praxi projeví také při práci s našimi klienty. Dejte nám proto vědět, pokud by některý z trendů zajímal vás a váš e-shop.

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: