E-feed (říjen 2015) – Růst české e-commerce a případovka Pepe-Jeans-Store.cz
Jak dopadla česká e-commerce ve 3. čtvrtletí? Jak připravit své PPC kampaně na vánoční sezónu, a jak jsme dokázali navýšit tržby o 260 % v mobilní kampani pro Pepe-Jeans-Store.cz. To vše v našem e-commerce zpravodaji.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – říjen 2015 |
E-commerce index: nákupy z mobilů dosáhly ve 3. čtvrtletí maxima | |
ACOMWARE |
|
Češi stále více nakupují z mobilních telefonů, které stále zvyšuje podíl na návštěvnosti i obratu. Stále také platí, že česká e-commerce roste nad očekávání rychle – v dosavadním roce o 24 %. Jak dopadlo 3. čtvrtletí letošního roku v detailu? |
|
Sklik.cz spouští produktové inzeráty. Dostupné jsou všem e-shopům! | |
Sklik |
|
Od druhé poloviny října jsou dostupné produktové inzeráty, nový typ reklamních kampaní systému Sklik využívající zdrojová data serveru Zboží.cz. Sklik provedl několik zásadních zlepšení a chystá další úpravy! |
|
Alza Prime: Prémiová služba s výhodami pro členy | |
Lupa |
|
Alza spouští novou službu s názvem Alza Prime – klubové členství, v kterém umožní svým zákazníkům nakupovat s dopravou zdarma, vrátit zboží do 1 měsíce od zakoupení. Členům mimo jiné nabídne 1 500 filmů ke stažení zdarma a 2 miliony skladeb k poslechu. |
15. ROČNÍK KONFERENCE CALL CENTRA 5. 11. 2015 od 9:00 | OKSystem, Praha 4 Získejte nové poznatky z oboru a diskutujte se špičkami z oblasti kontaktních center. V rámci konference proběhne mimo jiné i detailní rozbor fungování personálu call centera. Cena pro Vás: 3 000 Kč (bez DPH) se slevovým kódem: acomware 8. AFFILIATE KONFERENCE WEBTOP100 Největší soutěž v digitálním marketingu se blíží! Kromě dalšího programu se můžeme opětovně těšit na srovnání s konkurenty v 8 kategoriích. V kategorii e-mailingová kampaň budou v porotě také naši kolegové – Jan Penkala a Martin Halama |
Expanze do zahraničí: příprava krok za krokem | |
Jste odhodláni k expanzi do zahraničí? Zvážili jste všechny příležitosti i bariéry? Pojďte se společně s námi podívat, jak byste měli při expanzi postupovat. |
|
Nejlepší copy triky: které opravdu fungují? | |
Článek bez chytlavého titulku nezaujme. Ale jaká slova v něm použít? A kdy článek publikovat, aby měl co největší návštěvnost? Prozradíme vám copy triky, které skutečně fungují! |
|
Druhé setkání Email Open: responzivita, nebo fluidita? | |
Doručitelnost je zásadním faktorem pro úspěšnost e-mailové komunikace. Experti na e-mailing se na tom shodli na prvním setkání diskusní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE. |
Pepe-Jeans-Store.cz: Mobilní kampaň přinesla zákazníky e-shopu i prodejnám Speciální jarní kampaň zaměřená na uživatele mobilních zařízení přinesla e-shopu Pepe-Jeans-Store.cz zvýšení návštěvnosti, růst počtu objednávek i podporu kamenných poboček. Jak jsme toho dosáhli? |
5+1 postupů k vyšší efektivitě reklamních bannerů | |
Podnikatel |
|
S příchodem Vánoc se zvětšuje nárůst akviziční aktivity ze strany e-shopů. Jednou z možností, jak se zviditelnit je display reklama – tedy umístění reklamních bannerů. Využíváte propagaci skrze bannerovou reklamu a hledáte tipy, jak ji zefektivnit? Přečtěte si následující článek. |
|
Datové přehledy pro e-shopy od Heureka.cz | |
Mergado |
|
Heuréka datové přehledy jsou placená služba umožňující získat znalosti o trhu, v kterém váš e-shop působí. Zjistíte nejen velikost svého tržního podílu, ale také Vám pomohou s ujasněním vhodné obchodní strategie, nebo naplánováním investic. |
|
Máte PPC kampaně připraveny na Vánoce? | |
ACOMWARE |
|
Pokud jste ještě nezačali své PPC kampaně připravovat na Vánoce, nechali jste konkurenci výrazný náskok. Přesto nemusí být pozdě: s naším návodem můžete zkusit své kampaně vyladit. |
Analýza KWs a návrh informační struktury 5. 11. 2015 | Jáchym Čadil Udělejte si sami analýzu klíčových slov a návrh informační struktury, která je základním stavebním kamenem celého e-shopu. Školení mailingu od A do Z 11. 11. 2015 | Petr Cikán Dozvíte se, jak získat emailové kontakty a přetvořit je v zákazníky nebo jak učinit propagační rozesílku více relevantní. |
Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Napsat komentář