1 min read

Zvyšte frekvenci svých newsletterů

24 Lis 2015 Uncategorized

Přestože zásady inteligentního e-mailingu říkají, abyste vždy zvažovali frekvenci svých e-mailů, větší intenzita rozesílek před Vánoci je ospravedlnitelná. Větší počet newsletterů můžete celkem bez obav zaslat na časté zákazníky a aktivní kontakty, které nakupují, respektive vaše e-maily pravidelně čtou. Naopak u méně aktivních kontaktů zvolte jiné řešení – pokoušejte se o reaktivaci například zasláním slevy či jiné specifické pobídky. Speciální kampaně připravte také na zákazníky, kteří od loňských Vánoc nenakoupili.

Autor
Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, získaných od roku 1999. Vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně emailingu. V ACOMWARE má na starosti současné emailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu. Je držitelem prestižního certifikátu Silverpop Engage Professional Certification.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top