Využijte Google Nákupy: návod, jak je založit
Google Nákupy jsou kampaně, které byste měli mít na Vánoce stoprocentně spuštěné. U našich klientů dělají tyto kampaně často značnou část zisků, a proto je zde dobré mít vyčleněn i speciální rozpočet.
Co je k založení potřeba?
- Google Shopping XML Feed (dle specifikace)
- Založení účtu Google Merchant Center
- Nahrání feedu do Google Merchant Center
- Ověření webu pro Google Search Console
- Nárokování webu
- Propojení Google Merchant Center s Google AdWords
Pokud XML Feed prošel bez závažnějších chyb, můžete se pustit do samotného nastavení kampaní v Google AdWords.
Ideálním řešením je založení tří Google Shopping kampaní podle Martina Roettgerdinga, který tento koncept představil na Marketing Festivalu v roce 2014. Navrhuje sestavit tři separátní kampaně, které inzerují totožné produkty: obecná kampaň má nastavenou vysokou prioritu s nízkou CPC, kampaň na značky má nastavenou střední prioritu se střední výší CPC a produktová kampaň má nízkou prioritu s vysokým bidem. Abychom zajistili, že obecná kampaň bude spouštěna pouze na obecné vyhledávací dotazy, je důležité vyloučit produktové názvy a značky. Takto postupujte dle grafu výše i u značek, kde vylučte pouze produktové výrazy.
Napsat komentář