2 mins read

Využijte Google Nákupy: návod, jak je založit

08 Pro 2015 Uncategorized

Google Nákupy jsou kampaně, které byste měli mít na Vánoce stoprocentně spuštěné. U našich klientů dělají tyto kampaně často značnou část zisků, a proto je zde dobré mít vyčleněn i speciální rozpočet.

Co je k založení potřeba?

  1. Google Shopping XML Feed (dle specifikace)
  2. Založení účtu Google Merchant Center
  3. Nahrání feedu do Google Merchant Center
  4. Ověření webu pro Google Search Console
  5. Nárokování webu
  6. Propojení Google Merchant Center s Google AdWords

Pokud XML Feed prošel bez závažnějších chyb, můžete se pustit do samotného nastavení kampaní v Google AdWords.

Ideálním řešením je založení tří Google Shopping kampaní podle Martina Roettgerdinga, který tento koncept představil na Marketing Festivalu v roce 2014. Navrhuje sestavit tři separátní kampaně, které inzerují totožné produkty: obecná kampaň má nastavenou vysokou prioritu s nízkou CPC, kampaň na značky má nastavenou střední prioritu se střední výší CPC a produktová kampaň má nízkou prioritu s vysokým bidem. Abychom zajistili, že obecná kampaň bude spouštěna pouze na obecné vyhledávací dotazy, je důležité vyloučit produktové názvy a značky. Takto postupujte dle grafu výše i u značek, kde vylučte pouze produktové výrazy.

Autor
Petra Pacáková

Petra na pozici Head of Performance vede vlastní tým specialistů a zajímá se o to, aby naši klienti vytěžili z PPC kampaní maximum. Petra má za sebou dlouholetou zkušenost z předchozí práce pro PPC agenturu a nejrůznější e-shopy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top