Co dalšího dělat před Vánoci? Zamyslet se nad všemi výhodami, které můžete využít pro podporu standardních newsletterů, nebo z nich dokonce vytvořit speciální kampaně. Pokud provozujete věrnostní systém, platí před Vánoci dvojnásob, že je dobré rekapitulovat zákaznické výhody. Nebojte se v e-mailech ukazovat stav věrnostního konta daného zákazníka a jak ho uplatnit, případně nabídněte členům vašeho klubu speciální výhody spjaté s předvánočním obdobím.
Těsně před Vánoci se pak vyplatí zákazníky přesvědčit, že nemusejí mít obavu z pozdního dodání zboží. Nejen v ČR stále platí, že poslední dny před Štědrým dnem jde počet objednávek drasticky dolů, vhodnou komunikací dodacích lhůt ale můžete docílit pozdní reaktivací zákazníků, kteří už přemýšlejí o návštěvě kamenného obchodu. Z důvodu postupně klesajících tržeb může být výhodné zvážit i klasické výprodeje. V některých segmentech se vyplatí již 2–3 dny před Štědrým dnem, jinde je můžete nechat na samotné vánoční svátky nebo začátek ledna.